Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe                   x
Acasa Ştiri Economic Kaufland ARUNCĂ ÎN AER piața! Nemții vor tot. Ce TREBUIE SĂ ȘTIE ceilalți retaileri

Kaufland ARUNCĂ ÎN AER piața! Nemții vor tot. Ce TREBUIE SĂ ȘTIE ceilalți retaileri

Un articol de: |
Foto: Facebook Economic

Cel mai mare retailer de pe piața românească, grupul german Kaufland, a făcut un anunț care provoacă fiori concurenței.

Compania şi-a dublat bugetul de investiţii pentru acest an la 200 milioane de euro şi anunţă o reluare a expansiunii într-un ritm accelerat. Mutarea vine după trei ani în care numărul de deschideri al retailerului a scăzut la 4-5 unităţi pe an, potrivit Ziarului Financiar.

Citește și: Surse: Formularul 600 va fi MODIFICAT! Guvernul Dăncilă va trebui să corecteze EROAREA Guvernului TudoseCine este cel mai dotat român. E celebru și a șocat cu mărimea bărbăției: 30 cmFuncţionarii ANAF, pe Facebook la fel ca la ghişeu: Se va răspunde la întrebările postate până la ora 16.30. Zeci de nelămuriri, rămase fără răspuns (FOTO)

„În acest an financiar (până în martie 2018) o să mai deschidem magazine în Bucureşti, Buzău şi Satu Mare. În exerciţiul următor vom deschide 10 noi magazine şi vom continua investiţiile în modernizări“, a declarat Valer Hancaş, manager corporate affairs şi comunicare în cadrul Kaufland România.

Anul financiar al Kaufland începe la 1 martie şi se încheie la 28 februarie. Fiecare companie îşi poate stabili diferit anul financiar, uneori acesta corespunde cu cel calendaristic, alteori nu.

Grupul german a intrat pe piaţa locală în 2005 şi de atunci s-a extins an de an, ritmul deschiderilor variind de la 3 magazine în primul an de prezenţă, la 13-14 magazine în cei mai buni ani.

Citește și: Cărtărescu: Declarația 600 este o aberație fiscală și o insultă / Petiție pentru retragerea formularuluiVești EXCELENTE pentru TINERII absolvenți! Cum puteți primi BANI DE LA STAT! Avem toate DETALIILEBNR nu exclude CREȘTEREA dobânzii. Ce TRANSMITE consilierul lui Isărescu

De notat este și faptul că investiţia într-un magazin Kaufland variază între 7 şi 10 milioane euro cu tot cu teren.

Anual, lanțul de hipermarketuri investeşte în țara noastră între 130 şi 170 milioane de euro. Odată cu reluarea expansiunii într-un ritm mai alert, şi bugetul nemţilor a crescut.

„Am dublat bugetul de investiţii în expansiune şi modernizarea reţelei. Pentru 2018 am alocat 200 de milioane de euro“, a precizat Hancaş.

Citește și: 9.000 pensionari de lux costă statul 800 de milioane lei. Care sunt aceștia?BOMBĂ ÎN ECONOMIE: Al doilea GRUP PETROLIER din lume ca mărime, vine în România! Ce ni se pregăteșteDeclarația 600! "Lucrurile nu pot rămâne așa". Ministrul de Finanțe și șefa ANAF, CONVOCAȚI LA PARLAMENT

Citeşte mai multe despre:   Kaufland,   expansiune,   deschideri,   buget de investiții
Recomandă stirea:
email
 
 
TOP 5 Economic