Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe                   x
Acasa Ştiri Eveniment B1 TV a întrecut și marți concurența, pe media întregii zile

B1 TV a întrecut și marți concurența, pe media întregii zile

Un articol de: |

De aproximativ două săptămâni, B1 TV depășește constant, pe media întregii zile, posturile Realitatea TV și România TV și se menține pe locul cinci în topul general al televiziunilor din România. Marți seară, B1 TV a avut o medie a cotei de piață, pe întreaga zi, de 4.2%, Realitatea TV 3.8%, iar România TV 3.0%, după cum relevă datele de audiență furnizate de Kantar Media.

Și în Prime Time (intervalul 19.00 – 24.00), B1 TV a obţinut, marți seară, o cotă medie de piaţă superioară concurenței: 4.6%, față de 3.6% România TV și 3.3% Realitatea TV.

Pe tot parcursul zilei de marți, emisiunile B1 TV s-au situat printre cele mai importante opțiuni ale publicului.

De la primele ore ale dimineții, Știrile B1 TV transmise între 07.00 și 10.00 au adus postului o audiență de 3.7%, timp în care Realitatea TV și România TV se aflau la egalitate cu o medie a cotei de piață de 2.9%.

Știrile de la ora 13.00, prezentate de Irina Petraru, au obţinut o medie de audienţă de 4.4%, peste cea a Realităţii TV, cu o medie de 4.1% şi România TV, cu un share mediu de 3.6%.

„Talk B1” cu Mădălina Pușcalău, emisiune difuzată de la ora 14.00 la 15.00, a avut o medie de audienţă de 5.7% şi s-a situat peste competitori. Pe acelaşi interval orar, Realitatea TV a obţinut doar 5.2%, iar RTV, o medie de 3.7%.

Ora a doua (16.00 – 17.00) a emisiunii „Talk B1” a obținut, de asemenea, audiență superioară posturilor Realitatea TV și România TV. Dacă B1 TV atingea, în intervalul amintit, o cotă medie de piață de 4.1%, Realitatea TV înregistra 3.5%, iar România TV 2.1% market share.

Citeşte mai multe despre:   audiente,   Kantar Media,   Realitatea,   Romania TV,   prime time
Recomandă stirea:
email
 
 
TOP 5 Eveniment