Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe                   x
Acasa Ştiri Eveniment B1 TV, din nou audiențe mai mari decât Realitatea TV şi România TV în Prime Time News

B1 TV, din nou audiențe mai mari decât Realitatea TV şi România TV în Prime Time News

Un articol de: |
B1 TV

a înregistrat din nou, aseară, audiențe mult peste cele ale posturilor concurente Realitatea TV și România TV, în Prime Time News

Între orele 19.00 şi 24.00, emisiunile B1 TV au fost peste cele ale concurenţei şi au obţinut o cotă medie de piaţă de 4.8%, în timp ce Realitatea TV înregistra 4.4% market share, iar România TV 3.1%, potrivit datelor de audienţă furnizate de Kantar Media.

Emisiunea “Sub semnul întrebării” cu Robert Turcescu s-a clasat şi aseară peste competitorii Realitatea TV şi România TV. În intervalul orar 20.00 – 22.00, B1 TV a stabilit un share mediu de 4.7%, Realitatea TV a avut o audiență de 3.7% și România TV de 3.5%.

Cele mai fierbinţi subiecte ale zilei dezbătute și în cadrul emisiunii „Ultimul cuvânt” cu Nelu Barbu și Ion Cristoiu au adus postului nostru, în intervalul 22.00 – 23.00, o medie de share de 5.7%, la egalitate cu cea obținută de Realitatea TV și superioară celei a postului România TV - 4.0%.

Lumea lui Banciu a revenit în forță, după două săptămâni de vacanță, cu aceleași audiențe spectaculoase ca și până acum. Aseară, emisiunea moderată de Radu Banciu a avut o cotă medie de piață de 5.8%, iar pe același interval orar (23.00 – 24.00), Realitatea TV obținea 4.1% și România TV doar 2.8%.

În plus, în cursul zilei de ieri, emisiunea „Talk B1” cu Irina Petraru, dar şi jurnalul orei 15.00 s-au situat peste concurenţă.

„Talk B1” cu Irina Petraru (interval de difuzare 14.00 – 15.00) a avut o medie de audienţă de 4.9%, oră în care Realitatea TV obţinea 4.0%, iar RTV, o medie de 3.3%.

Ştirile B1 TV de la ora 15.00, prezentate ieri de Mădălina Pușcalău, au adus postului B1 TV, în intervalul 15.00 – 16.00, o medie de audienţă de 5.1%, peste cea a Realităţii TV, cu o medie de 4.0% şi RTV cu un scor de 3.0%.

Şi a doua oră a emisiunii „Talk B1” (16.00 – 17.00) a înregistrat o cotă de piaţă superioară celei a concurenței. B1 TV a avut, în intervalul menționat, 4.5% market share, Realitatea TV 4.1% și România TV 2.3%.

Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL

Recomandă stirea:
email
 
 
TOP 5 Eveniment