Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe                   x
Acasa Ştiri Eveniment UPDATE// Danone a retras de la Autoritatea europeană pentru securitatea alimentelor solicitarea prin care încerca să obțină recunoașterea beneficiilor Actimel și Activia/ Poziția producătorului francez

UPDATE// Danone a retras de la Autoritatea europeană pentru securitatea alimentelor solicitarea prin care încerca să obțină recunoașterea beneficiilor Actimel și Activia/ Poziția producătorului francez

Un articol de: B1.ro | 29 Mar 2016, 14:56
Foto: franceinlondon.com

DREPT LA REPLICĂ

Urmare a difuzarii materialului "Danone nu mai susține că Activia și Actimel fac bine sănătății: Producătorul francez a retras de la Autoritatea europeană pentru securitatea alimentelor solicitarea prin care încerca să obțină recunoașterea oficială” din data de 29.03.2016,  Danone face următoarele precizări:

"Danone sustine in continuare ca Activia si Actimel au efecte benefice asupra sanatatii.

Cazul publicitatii din SUA (din 2010) a avut ca obiect claritatea mesajelor comunicate in reclame; dupa o analiza exhaustiva realizata impreuna cu autoritatile, Danone a fost de acord sa ajusteze comunicarea astfel incat sa fie mai clar faptul ca beneficiile pe care le promova in legatura cu Activia erau confirmate pentru trei portii de produs pe zi.

Iaurturile Activia sunt consumate de peste 30 de ani si in peste 70 de tari din intreaga lume. Puteti verifica pe internet faptul ca in Statele Unite comunicarea Activia continua cu mentionarea beneficiilor produsului, conform reglementarilor in vigoare in aceasta regiune".

 

Un nou scandal e pe cale să izbucnească pe piața lactatelor. Grupul Danone a anunțat că renunță la recunoașterea efectelor benefice asupra sănătății a două dintre produsele sale: Activia și Actimel, prezente și pe piața românească, scrie ziare.com.

Scepticii nu privesc cu ochi buni retragerea solicitării făcute de Danone către Autoritatea europeană pentru securitatea alimentelor (EFSA). Aceștia sunt de părere că cel mai mare producător de iaurt din lume și-a mințit clienții, vânzânu-le iluzii.

Până acum, campaniile de promovare ale celor doua produse erau bazate pe afirmații potrivit cărora Activia ușurează digestia și Actimel mărește imunitatea organismului.

Danone spune că a făcut acest pas din cauza lipsei de "claritate și vizibilitate în ceea ce privește aplicarea reglementarilor europene" din domeniu.

Grupul Danone este cel mai mare producător de iaurt din lume, iar veniturile sale de ordinul miliardelor de euro.

Spre exemplu, până la 31 martie, vânzările au crescut cu 8,3% până la 3,98 miliarde de euro, de la 3,67 miliarde de euro anul trecut.

Citeşte mai multe despre:   activia,   actimel,   iaurt,   danone
Recomandă stirea:
email
+ adauga comentariu COMENTARII (0):
Adauga comentariu
0 caractere :: Numar maxim de caractere 6000
captcha

* Comentariile care contin limbaj vulgar vor fi suspendate