Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe                   x
Acasa Ştiri Eveniment Interes uriaș pentru dezbaterea prezidențiabililor organizată de B1 TV: Aproape 1,8 milioane de telespectatori la nivel național

Interes uriaș pentru dezbaterea prezidențiabililor organizată de B1 TV: Aproape 1,8 milioane de telespectatori la nivel național

Un articol de: |
Foto: B1 TV Eveniment

A doua confruntare care i-a pus față în față pe cei doi candidați la președinția României, Victor Ponta și Klaus Iohannis și care a fost organizată miercuri seara de B1 TV a suscitat un interes foarte mare în rândul publicului telespectator, atât din mediul urban cât și la nivel național.

Cu un record istoric de audiență pentru B1 TV, dezbaterea prezidențiabililor difuzată pe intervalul orar 20.00-21.30 și care a fost moderată de Mădălina Pușcalău, a devansat toate programele posturilor de televiziune din România difuzate pe același segment orar, instalându-se în poziția de lider detașat cu o medie de 1.776.000 de telespectatori la nivel național și o cotă de piață de 16.4%. Locurile următoare în clasament au fost ocupate de Pro TV, cu o cotă de piață de 13.4%, respectiv Kanal D, cu o medie de 12%.

Pe intervalul dezbaterii difuzate de B1, celelalte stații de știri au obținut cote de piață semnificativ mai reduse: 4.4% pentru Antena 3 pe locul 6, 2.9% pentru România TV pe locul 9, respectiv 1.6% pentru Realitatea TV pe locul 13. Singura stație de știri care a retransmis dezbaterea organizată de B1 a fost Digi 24 care s-a clasat pe locul 5 cu o cotă de piață de 4.5%.

Dezbaterea organizată de B1 TV a fost lider de piață detașat și în mediul urban unde a atras un total de 1.025.000 de telespectatori, cu o cotă de piață de 18.3%, la distanță și mai mare de următoarele clasate, Kanal D cu 12% cotă de piață, respectiv Pro TV cu 11.7%.

Interesul pentru dezbaterea prezidențiabililor a fost mare și în rândul publicului tânăr din segmentul de vârstă 18-49 de ani din mediul urban, pe care B1 TV a fost, de asemenea, lider de audiență, cu o medie de 424.000 de telespectatori și o cotă de piață de 18.3%. B1 a devansat și în acest caz Pro TV care a obținut un share mediu de 16.9%, respectiv Antena 1 cu doar 10.7%. 

Sursa datelor: Kantar Media Romania / Copyright: ARMA Data SRL




Recomandă stirea:
email
 
 
TOP 5 Eveniment