Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe                   x
Acasa Ştiri Eveniment RADET cere oamenilor adrese în scris pentru a le scădea facturile după problemele cu apa caldă: Administratorii de bloc sunt revoltați

RADET cere oamenilor adrese în scris pentru a le scădea facturile după problemele cu apa caldă: Administratorii de bloc sunt revoltați

Un articol de: |

Nu aveţi apă caldă, luaţi o foaie de hârtie şi un pix. Este soluţia incredibilă pe care au găsit-o reprezentanţii RADET la nemulţumirea bucureştenilor că vor fi obligaţi să plătească apă caldă, în condiţiile în care la robinet a curs apă rece, zile întregi. Sarcina completării hârtiilor revine asociaţiilor de proprietari, în condiţiile în care 1, 7 milioane de bucureşteni din sectoarele 2, 3 şi 4 nu au avut apă caldă. Administratorii de bloc sunt revoltaţi la gândul că vor pierde timp pe la ghişee, după ce au pătimit din vina autorităţilor.

„Ce înseamnă asta? Eu trebuie să stau să îmi pierd timpul să mă duc să fac o hartie, să o înregistrez. Bani și timp cheltuiți, nu? De ce este greșeala mea? Ce dânșii nu știu cate zile nu au avut apă?”, spune Victorița Nedelea, administratorul unui bloc.

Administratorii de bloc sunt indignaţi de faptul că RADET vrea să lămurească cuantumul facturilor numai după ce primeşte în scris de la cetăţeni notificări care să ateste perioada în care aceştia nu au avut apă caldă la robinete.

RADET şi Primăria Municipiului Bucureşti precizează că valorile facturilor la energia termică vor fi diminuate, pentru perioada în care agentul termic (apa caldă) nu a fost furnizat in parametrii tehnici contractuali. Această diminuare se va acorda la solicitarea Asociaţiilor de Proprietari din zonele afectate, respectiv sectoarele 2,3,4. In acest sens, preşedintii asociaţiilor de locatari sunt rugaţi să se adreseze în scris catre RADET”, a transmis RADET într-un comunicat de presă.

Asociaţiile de Proprietari sunt obligate să lămurescă situaţia în condiţiile în  1, 7 milioane de bucureşteni nu au avut apă caldă 3 sau 5 zile, din cauza datoriilor în lanţ dintre RADET, ELCEN şi Distrigaz. Autoritatea pentru Protecţia Consumatorului s-a sesizat şi verifică Preşedintele ANPC dacă lipsa apei calde în mai multe sectoare din Capitală, la sfârşitul săptămânii trecute, a fost o practică comercială incorectă. Vinovatul riscă o amendă între 5.000 şi 50.000 de lei.

RADET cere hârtii locatarilor afectați de lipsa apei calde


Citeşte mai multe despre:   RADET,   apa calda,   administratori bloc
Recomandă stirea:
email
 
 
TOP 5 Eveniment