Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe                   x
Acasa Ştiri Eveniment Robert Schwartz, şeful redacţiei române de la Deutsche Welle: Antena 3 manipulează publicul. Mai mulți jurnaliști au modificat textul unui editorial

Robert Schwartz, şeful redacţiei române de la Deutsche Welle: Antena 3 manipulează publicul. Mai mulți jurnaliști au modificat textul unui editorial

Un articol de: |
Foto: wn.com Eveniment

Robert Schwartz, şeful redacţiei române de la Deutsche Welle, acuză Antena 3 de manipulare, după ce mai mulţi jurnalişti angajaţi la acest post de televiziune ar fi modificat textul unui editorial, semnat de ziaristul din diaspora. Materialul ar fi fost dat publicităţii într-o altă formă decât textul iniţial.

„A apărut un pseudo citat, propoziții luate alandala, care nu se găsesc în ultimele editoriale. Nu e un citat, e manipulare. Eu am spus că aceste rezultate ale referendumului trimit la câteva concluzii la fel de clare: Ponta  și Antonescu trebuie să demisioneze. Și în ciuda victoriei clare, ar trebuie să demisioneze și Traian Băsescu.

Și am mai spus în acest editorial, un lucru care i-a linistit pe cel de la Antena3 și Radu Tudor manipulează grosolan. Îi asigur că voi urmări cu aceeași simpatie critică ceea ce se întâmplă acolo. Am scris ca o coabitare va fi imposibilă cu Traian Băsescu, chiar dacă le-a dat peste nas celor de la USL, pentru că USL nu e capabil să coabiteze cu Băsescu”, declarat Robert Schwartz pentru B1 TV.

Antena 3, acuzată că modifică editoriale
Embed:

Citeşte mai multe despre:   Deutsche Welle,   Robert Schwartz,   Antena 3,   manipulare,   modifica,   editoriale
Recomandă stirea:
email
 
 
TOP 5 Eveniment