Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe                   x
Acasa Ştiri Eveniment Telekom România, cele mai multe reclamații de la clienți în primele 6 luni

Telekom România, cele mai multe reclamații de la clienți în primele 6 luni

Un articol de: |

Grupul de firme Telekom România, respectiv fostele Cosmote și Romtelecom, a rămas pe primul loc în topul reclamațiilor formulate la ANCOM de utilizatorii de servicii de comunicații. Acesta a avut în primele 6 luni ale anului 309 plângeri.

Citește și: Trupul unui bărbat dezbrăcat a fost secționat de tren în Constanța Biserica Ortodoxă refuză canonizarea Regelui Mihai: nu îndeplinește o condiție Ce-au crescut copiii Nicoletei Luciu! Fetița e superbă cu părul lung, iar băieții nu-i mai recunoștiCFR introduce de luni Trenurile Zăpezii către staţiunile montane

Pe segmentul serviciilor poștale, ANCOM a primit 180 de plângeri, dintre care cele mai multe s-au referit la termenul de livrare a trimiterilor (44%) și la deteriorarea trimiterilor poștale (24%).

Cei mai reclamați furnizori de servicii poștale în primele 6 luni ale anului au fost Urgent Cargus cu 70 de reclamații, Fan Courier cu 38 de reclamații și Compania Națională Poșta Română cu 27 de reclamații. 

 

Citește și: Paraschivescu: Părerea lui Ion Iliescu despre Regele Mihai valorează exact cât un bocanc găurit. Televiziunile care au difuzat-o au ajutat să se împrăştie otrava ”O prezență discretă în Piața Victoriei”: Scriitoarea Ana Blandiana, printre protestatarii din fața Guvernului (FOTO)Reghin: O mașină a căzut într-un canal de alimentare cu apă. Șoferul și posibilii pasageri sunt de negăsit 

Citeşte mai multe despre:   telekom,   ANCOM,   ANPC,   reclamatii,   petritii,   RCS&RDS
Recomandă stirea:
email
 
 
TOP 5 Eveniment