Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe                   x
Acasa Ştiri Eveniment “Veţi slăbi, vă promit!”. Care este alimentul la care trebuie să renunți pentru a avea o formă de zile mari

“Veţi slăbi, vă promit!”. Care este alimentul la care trebuie să renunți pentru a avea o formă de zile mari

Un articol de: |

Vești bune pentru cei care vor să scape de calorii. Nutriționistul Mihaela Bilic dă sfaturi utile pentru cei care vor să se pregătească de sezonul estival.

Într-un interviu pentru One.ro, nutriționistul vorbește despre renunțarea la un singur aliment care poate ajuta la scăderea în kilograme.

Citește și: UPDATE / ALERTĂ DE SINUCIDERE! O persoană amenință că se aruncă dintr-un bloc cu 10 etaje din București. Pompierii și SMURD-ul intervin! (VIDEO,FOTO)S-a găsit soluția să nu mai moară nimeni la metrou. Guvernul: în 2018 se rezolvă problemaUn vasluian și-a prins nevasta goală în braţele primarului. Scuza femeii este fabuloasăCum tratează PSD-ALDE românii din diaspora: 15 cenți de om prevăzuți în bugetul pe 2018

„Nimic nu se compara cu mancarea gatita cand vine vorba de preparate echilibrate si sanatoase. Orice ai manca gata ambalat dintr-un pachet sau orice pui la repezeala pe pâine din frigider are volum mic si multe calorii.

Orice poti manca rece in picioare, in masina sau in canapea la televizor ingrasa mai tare decat o farfurie de ciorba sau de tocaniţă. Pentru cei care vor sa slabeasca exista chiar recomandarea sa nu aiba la îndemână decat mancare care trebuie gatita/incalzita/mancata cu tacâmuri.

Dar si gatitul asta poate fi o capcana daca nu suntem atenti la ulei”, a spus Mihaela Bilic.

Citește și: "Protestul tăcut" din fața sediului PSD durează de peste 24 de oreUn cioban din Vaslui a fost găsit mort într-o fântânăCoroana regală prezentă la funeraliile Regelui Mihai este o copie: Explicațiile directorului Muzeului Național de Istorie

Nutriționistul trage un semnal de alarmă cu privire la cantitatea de ulei pe care o folosim la mâncare pentru că, deși ne putem încadra în categoria amintită mai sus, cea în care vorbim despre mâncarea gătită, trebuie să avem grijă la cantitatea de ulei folosită la mâncare.

„Orice mancare cu legume poate deveni bomba calorica in functie de cat ulei contine, nu e nevoie sa fie şniţel, chiftele sau peşte prăjit ca sa ne ingrăsăm, o facem si cu un ghiveci care are ulei.

Va provoc la o incercare: renunţaţi o luna la sticla de ulei de gătit si descoperiţi ce gust are mancarea fara el. Lasati doar 1-2 linguri/zi de ulei crud, pus peste salate. Veţi slăbi, vă promit!”, a mai spus nutriționistul.

Citește și: Porțile Palatului Regal nu vor fi închise în noaptea de joi spre vineriRomânia în Spațiu Schengen în 2018? Semnale puternice privind aderarea venite de la vârful politicii europeneSimeon al II-lea a Bulgariei, singurul monarh din perioada celui de-Al Doilea Război Mondial rămas în viață, la catafalcul Regelui Mihai (FOTO)

Citeşte mai multe despre:   nutritionist,   Mihaela Bilic,   ulei,   aliment,   slabit
Recomandă stirea:
email
 
 
TOP 5 Eveniment