Acasa Ştiri Externe Astronomii au descifrat mesajele în codul morse descoperite de NASA în dunele de nisip de pe Marte

Un articol de: |
Foto: sciencealert.ro Externe

NASA a descoperit pe planeta Marte o serie de dune de nisip închise la culoare care seamănă cu semnele utilizate pentru vorbirea în codul morse. Mulțumită topografiei unice aceste dune găsite în zona de sud a planetei pot fi descifrate de către astronomi.

Acest mesaj este o formaţiune naturală, precum dunele de nisip de pe Pământ. Punctele şi liniile de pe dune au fost create de direcţa de bătaie a vântului, ieşind din discuţie o posibilă dovadă a vieţii extraterestre, scriu cei de la descoperă.ro.

Citește și: Pompier german, condamnat fiindcă incendia caseKlaus Iohannis a încălcat protocolul la înmormântarea Regelui. Ce gest a făcutSalariu de excelență pentru Ciprian Sfichi, polițistul lovit cu sabia în cap de un interlop. Cati bani primesteUn bancher german a fost nevoit să numere 2,5 tone de monede

Cercetătoarea Veronica Bray de la NASA a tradus mesajul din codul morse. Unul dintre acestea este "NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI SSIEI ESEE SEEE".

Geofizicienii consideră că modelul s-a format în timp ce un alt factor a întrerupt producerea dunelor liniare. Aceştia speră ca în urma unor observaţii mai amânunţite să poată descoperi modul de formare al dunelor de nisip de pe Marte.

Citește și: Presa internaţională relatează despre funeraliile din România. ”Afecţiunea pentru Regele Mihai se manifestă pe fondul discreditării clasei politice” (FOTO)Un celebru MILIARDAR şi soţia sa au fost GĂSIȚI MORȚI în casă: Ce spun autorităţileÎNFRICOȘĂTOR! Profețiile lui NOSTRADAMUS pentru 2018 sunt TERIFIANTE: Un lider ucis, un cutremur puternic și criză economică majoră!

Citeşte mai multe despre:   NASA,   dune de nisip,   codul morse,   marte