Acasa Ştiri Externe Descoperire incredibilă a cercetătorilor NASA: Jupiter nu se învârte în jurul Soarelui

Un articol de: |
Foto: a1.ro Externe

Jupiter este o planetă atât de mare, încât nu orbitează în jurul Soarelui, ci în jurul unui punct situat deasupra acestuia, potrivit cercetătorilor NASA.

În spaţiu, când un obiect gravitează în jurul altuia, nu gravitează în jurul centrului acestuia, ci, mai degrabă, ambele gravitează în jurul unui centru de greutate combinat, potrivit iflscience.com.

De obicei, obiectul care gravitează este mult mai mic decât obiectul în jurul căruia gravitează. În acest fel, distanţa dintre centrul de greutate al obiectului mai mare şi centrul de greutate combinat este neglijabilă.

Citește și: Uniunea Europeană ar putea aplica "soluția nucleară" asupra Poloniei ca urmare a schimbărilor din justiție. Riscă și România să fie luată în colimator pentru modificările comisiei Iordache?Care au fost ultimele cuvinte ale Alinei Ciucu, fata omorâtă la metrou: 'Am auzit-o cum spunea…'Umilința la care a fost supus Regele Mihai chiar astăzi. Este ireal ce s-a întâmplatAlertă de tsunami în insula Java din Indonezia după un cutremur de 6,5 grade (FOTO)

Cu toate acestea, Jupiter este de 2,5 ori mai masivă decât toate celelalte planete ale Sistemului Solar la un loc, motiv pentru care orbitează în jurul unui punct situat puţin deasupra Soarelui, mai exact la o distanţă de 1,07 raze solare de centrul acestuia.

Citeşte mai multe despre:   Descoperire incredibilă,   cercetători,   NASA,   Jupiter,   soare,   se invarte