Acasa Ştiri Externe Nou tip de anticorp împotriva virusului Ebola, descoperit de cercetătorii thailandezi

Un articol de: |
Foto: reuters.com Externe

Cercetătorii thailandezi au anunțat, joi, că au descoperit un nou tip de anticorp împotriva viruslui Ebola, "mai eficient decât cei existenți", dar care trebuie încă experimentat pe animale și oameni, relatează International Business Times.

"Este o nouă structură de anticorp, un nou mecanism, pentru a anihila mai eficient febra Ebola", a declarat la o conferință de presă Udom Kahinton, membru al echipei de cercetători de la Facultatea de Medicină a Spitalului Siriraj din Bangkok.

Cercetătorii susțin că acest nou anticorp este suficient de mic pentru a pătrunde în celulă și a distruge proteinele de Ebola.

Este inofensiv pentru oameni pentru că a fost dezvoltat pe bază de gene umane și va putea fi produs în cantități mari.

Totuși, cercetătorii au afirmat că testele ar putea dura un an, însă timpul s-ar putea scurta dacă ar fi oferită finanțare și mijloace, înainte de a putea crea un vaccin experimental.

Siam Bioscience, o companie farmaceutică creată cu participarea Thailandei și Cubei, s-a arătat interesată de testările acestui nou anticorp.

Pentru moment există mai multe medicamente experimentale împotriva Ebola, precum ZMapp—un cocktail de tri tipuri de anticorpi — și se așteaptă ca firmele GlaxoSmithKline (GSK) și NewLink Genetic să anunțe un vaccin înainte de sfârșitul anului.

În șase luni, virusul Ebola a infectat 6.553 de persoane și a provocat moartea a 3.100 de oameni în Liberia, Sierra Leona și Guineea.

Citeşte mai multe despre:   nou anticorp,   virusul Ebola,   anticorp descoperit,   cercetatori thailandezi