Acasa Ştiri High-Tech NASA: Planeta Marte a avut foarte mult oxigen în atmosferă

NASA: Planeta Marte a avut foarte mult oxigen în atmosferă

Un articol de: |
Foto: nasa.gov High-Tech

Cercetătorii implicați în operațiunea "Curiosity" au arătat că pe Marte a existat mult mai mult oxigen decât în prezent.

În urma investigațiilor, oameni de știință americani au descoperit un nivel foarte ridicat de oxizi de mangan, acest lucru fiind posibil datorită utilizării unui instrument de ardere cu laser, notează nasa.gov

Citește și: Anunțul de care SE TEM toți internauții: De la 1 martie...Klaus Iohannis a încălcat protocolul la înmormântarea Regelui. Ce gest a făcutSalariu de excelență pentru Ciprian Sfichi, polițistul lovit cu sabia în cap de un interlop. Cati bani primesteTrei astronauți de pe Stația Spațială au aterizat în Kazahstan (VIDEO)

Descoperirea făcută a arătat că în atmosfera Planetei Marte au existat condiții asemănătoare cu cele de pe Pământ.

Noile informații au ridicat alte semne de întrebare, printre acestea numărându-se și cum s-au format oxizii de mangan pe Planeta Roșie.

NASA explorează în detaliu Planeta Marte din anul 2004.

Citește și: BILANȚ INCREDIBIL: Facebook Messenger, folosit pentru 17 MILIARDE DE APELURI VIDEO în 2017Fără copii sub 16 ani pe Facebook: O țară europeană pregătește legislație mai dură pentru protecția minorilorRusia a PIERDUT un satelit! Explicații și consecințe