Acasa Ştiri High-Tech NASA vrea să modifice ADN-ul astronauților pe care îi va trimite pe Marte!

NASA vrea să modifice ADN-ul astronauților pe care îi va trimite pe Marte!

Un articol de: |

Agenția spațială americană (NASA) caută căi de a manipula ADN-ul astronauților pe care îi va trimite pe Marte pentru a-i proteja de radiații cosmice, relatează marți ziarul The Australian, citat de Agerpres.

NASA intenționează să lanseze prima sa misiune cu echipaj uman spre planeta roșie în jurul lui 2030. Până atunci, însă trebuie să rezolve câteva probleme aflate la limitele științei moderne.

Citește și: Aveți grijă la ce postați pe Facebook. Ce a pățit o femeie după ce a publicat mai multe mesaje pe rețeaua socialăSorana Cîrstea, sexy în costum de baie! FOTOAnunț important pentru români: Dispar sărbătorile legale! 30 de zile lucrătoareUriașul ecran din Londra care îți va face publică orice mișcare. Poate cuprinde 4 terenuri de tenis (VIDEO/FOTO)Nicio conexiune wi-fi nu mai este sigură. Cum pot fi sparte laptopurile sau telefoanele

Trimiterea de oameni dincolo de câmpul magnetic al Pământului pentru o lungă perioadă de timp înseamnă expunerea lor la nuclee atomice încărcate cu energie care le-ar putea afecta ADN-ul, crescând riscul de cancer și demență.

Douglas Terrier, șef al departamentului tehnologic de la NASA, a declarat că organizația efectuează cercetări asupra unor medicamente care ar putea repara stricăciunile produse ADN-ului și că agenția este deschisă posibilității de a ajusta activitatea genetică sau de a modifica genele.

Dr. Terrier a spus că echipajul ar putea fi protejat de aceste radiații cu un blindaj sau cu un câmp de forță electromagnetică, dar acestea cel mai probabil nu ar fi practice. NASA speră să-i țină pe astronauți în siguranță înconjurând o parte a navei într-un cocon de apă și folosind inginerie genetică pentru a le proteja genomul.

Citește și: Îl poți lua cu tine în cadă! Amazon prezintă primul e-book reader rezistent la apăALERTĂ! O stație spațială chineză în cădere liberă spre PământMisterioasa planetă X (Nibiru) chiar există! NASA pe cale să o descopere

Una dintre terapiile experimentale pentru ADN ale căror progrese sunt monitorizate de NASA este și un complex numit NMN, pentru care ar urma să înceapă testele clinice în acest an după ce au reușit efectiv să întinerească șoarecii în teste de laborator.

Modificările epigenetice ar implica realizarea de schimbări în substanțele chimice care controlează volumul genelor, astfel încât activitatea lor să poată fi redusă sau amplificată dacă ceva nu merge cum trebuie. De asemenea, ar putea fi posibil ca genele astronauților să fie modificate în vederea creștetii rezistenței celulelor.

Citește și: Surzi până în 30 de ani! Folosirea îndelungată a mobilului sau ascultatul la căști provoacă surzenieEste OFICIAL! Cont pe reţelele de socializare, doar cu ACORDUL părinţilor: De la ce dată se aplică noua reglementare Amazon lansează primul Kindle rezistent la apă