Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Auto Şeful Renault-Nissan recunoaşte că era maşinilor pe motorină a apus: Dieselul este CONDAMNAT!

Şeful Renault-Nissan recunoaşte că era maşinilor pe motorină a apus: Dieselul este CONDAMNAT!

Un articol de: B1.ro - 02 Oct 2018, 14:27
Şeful Renault-Nissan recunoaşte că era maşinilor pe motorină a apus: Dieselul este CONDAMNAT! Auto

Carlos Ghosn, șef al alianței Renault, Nissan și Mitsubishi Motors, considerat cel mai puternic director din industria auto, recunoaşte că zilele maşinilor pe motorină sunt numărate.
El susţine că politicile schimbătoare ale guvernelor au condamnat mașinile diesel și oamenii se gândesc acum de două ori înainte să cumpere acest tip de vehicule, fiindcă s-ar putea să nu le mai poată vinde,

”Oamenii se ghidează după bunul simț. Dacă guvernele decid să susțină diesel-ul, oamenii merg în direcția aceea”, a spus Ghosn, înainte de deschiderea Salonul Auto de la Paris.

”Când guvernele semnalează că nu mai este o direcție bună, urmează oprirea subvențiilor și interzicerea mașinilor în orașe. Consumatorii se vor întreba de ce să cumpere o mașină diesel și să se vadă apoi blocați trei-patru ani cu ceva ce reprezintă o investiție mare”, a adăugat el, potrivit hotnews.ro.
Ghosn s-a referit la faptul că între 2000 și 2015 guvernele din marile țări europene au încurajat cetățenii să cumpere mașini pe motorină, dar după scandalul Dieselgate, care a plecat de la grupul german Volkswagen, au fost introduse o mulțime de interdicții.

”Dieselul este condamnat pentru că autoritățile l-au condamnat. Asta se întâmplă”, a mai afirmat şeful Renault-Nissan.

Declaraţiile acestuia vin în săptămâna în care Parlamentul European votează pentru a impune reguli mai stricte pentru emisiile poluante pentru a forța industria să scadă drastic emisiile medii de dioxid de carbon până în 2030.
 

Citeşte mai multe despre:   Carlos Ghosn,   Renault,   Nissan,   Mitsubishi,   Paris,   Volkswagen