Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Auto Maşinile DIESEL, interzise oficial: Şoferii români care au autoturism pe motorină vor primi BANII ÎNAPOI! Unde se depun cererile...

Maşinile DIESEL, interzise oficial: Şoferii români care au autoturism pe motorină vor primi BANII ÎNAPOI! Unde se depun cererile...

Un articol de: B1.ro - 21 Oct 2018, 10:06
Auto

Grupul auto Volkswagen AG a anunţat că va oferi bonusuri şi subvenţii proprietarilor de vehicule echipate cu motoare diesel mai vechi pentru a le schimba cu modele mai noi şi mai puţin poluante, transmit agenţiile internaţionale citate de Economica.

Vor avea parte de aceste beneficii proprietarii vehiculelor diesel care îndeplinesc standardele Euro 1, 2, 3 şi 4, a precizat VW.

Germania a adoptat luna aceasta un plan de reducere a poluării cauzate de vehiculele diesel şi au cerut producătorilor auto să ofere subvenţii proprietarilor vehiculelor echipate cu motoare diesel mai vechi pentru a le schimba cu modele mai noi şi să reconfigureze sistemul hardware.

La 1 octombrie ministrul german al Transporturilor, Andreas Scheuer, a anunţat că Volkswagen a acceptat să acopere o parte din costurile reconfigurării sistemului hardware la vehiculele echipate cu motoare diesel.

Poluarea urbană în multe oraşe germane este mai ridicată decât prevăd normele UE, determinând autorităţile să găsească metode de a reduce poluarea. Germania s-a angajat ca până la sfârşitul anului să actualizeze softul pentru aproximativ 5,3 milioane de maşini echipate cu motoare diesel, pentru a reduce emisiile poluante cu până la 30%.

În februarie, un tribunal german a decis că oraşele din Germania pot interzice circulaţia celor mai poluante automobile diesel pe străzile lor. Teama că aceste interdicţii vor fi puse în aplicare a dus la scăderea semnificativă a vânzărilor de autoturisme diesel pe cea mai mare piaţă auto din Europa.

Industria auto germană, unde lucrează aproximativ 800.000 de angajaţi, este afectată de reacţia negativă faţă de automobilele echipate cu motoare diesel după ce, în luna septembrie 2015, Volkswagen a recunoscut că a utilizat un software pentru a eluda standardele de emisii poluante. Acest scandal s-a extins la nivelul întregii industrii şi a stimulat în alte ţări investiţiile în vehiculele electrice.

Citeşte mai multe despre:   Diesel
 
 
 
Loading...