Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Auto România, în cărţi pentru construcţia noii fabrici a Volkswagen din Europa Centrală. Cine sunt principalii competitori şi câţi angajaţi va avea locaţia

România, în cărţi pentru construcţia noii fabrici a Volkswagen din Europa Centrală. Cine sunt principalii competitori şi câţi angajaţi va avea locaţia

Un articol de: B1.ro - 26 Noi 2018, 17:55
România, în cărţi pentru construcţia noii fabrici a Volkswagen din Europa Centrală. Cine sunt principalii competitori şi câţi angajaţi va avea locaţia Auto

România ar putea găzdui noua fabrică pe care gigantul german Volkswagen intenţionează să o deschidă în Europa de Est. Printre posibilele locaţii se mai numără Bulgaria şi Turcia
Şeful grupului Volkswagen AG, Herbert Diess, declara pe 18 noiembrie că producătorul auto caută un loc pentru o nouă fabrică multibrand în Europa de Est, a cărei producţie ar urma să înceapă după 2022.

Noua unitate din Europa de Est ar urma să aibă între 4.000 şi 5.000 de angajaţi, iar aici vor fi produse SUV-urile Skoda Karoq şi Seat Ateca, care în prezent sunt fabricate la Kvasiny (Cehia), relatează publicaţia Automobilwoche, citată de Agerpres.

Necesitatea unei noi fabricia a crescut după ce producătorul auto a confirmat că va transfera producţia modelului Passat din Germania la fabrica Skoda din Kvasiny (Cehia), în contextul în care Volkswagen îşi accelerează investiţiile în maşini cu emisii zero.

Uzinele Volkswagen din Emden şi Hanovra (Germania) ar urma să fie transformate pentru producţia de vehicule electrice până în 2022.

Consiliul angajaţilor brandului Volkswagen a anunţat conducerea că doreşte ca fabrica să fie controlată de divizia de maşini de pasageri a VW. Preşedintele Consiliului de Supervizare al VW, Hans Dieter Poetsch, a afirmat că grupul nu a luat încă o decizie referitoare la brandul care va conduce fabrica.
"Skoda este una din opţiuni", a declarat, Poetsch pentru Automobilwoche.

Potrivit însă unor surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul, o investiţie în Cehia, sediul Skoda, una din principalele mărci deţinute de VW, nu este luată în calcul din cauza costurilor ridicate cu salariile.

VW, cel mai mare producător auto la nivel global, intenţionează să investească peste 34 de miliarde de euro (38,4 miliarde de dolari) în dezvoltarea serviciilor de mobilitate, a vehiculelor electrice şi a maşinilor fără şofer până în 2022.

Portofoliul grupului german este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania. 


 ULTIMA ORĂ! Se REIAU ALEGERILE pentru funcţia de PRIMAR!

Citeşte mai multe despre:   Volkswagen,   Bulgaria,   Turcia,   Skoda,   Europa de Est