Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Economic 5 tendințe pentru a-ți îmbunătăți Brand Awareness-ul în 2019

5 tendințe pentru a-ți îmbunătăți Brand Awareness-ul în 2019

Un articol de: B1.ro - 21 Noi 2018, 19:12
Economic

Sporirea vizibilității unei companii nu mai reprezintă principalul obiectiv pentru digital marketeri în 2019. În prezent, contează mai mult ce spun alții despre tine, în comparație cu expunerea propriu-zisă. Calitatea feedback-ului și a recenziilor nu trebuie să fie lăsată la întâmplare: Este de datoria ta să aplici cele mai moderne și eficiente strategii pentru îmbunătățirea Brand Awareness-ului, pentru că altfel riști să fi lăsat în urmă de concurență. În continuare îți vom prezenta câteva dintre cele mai apreciate soluții pentru anul 2019:

Descoperă preferințele publicului țintă analizând sondajele

Strategiile de marketing se bazează pe tot felul de ipoteze, trenduri și date vizavi de consumatori, unele fiind mai precise decât altele, însă relevanța acestui amalgam de factori dictează, în final, și calitatea campaniei de brand awareness. De aceea, este indicat să apelezi la sondajele de opinie.

Chiar dacă Google Surveys nu include piața românească, prin intermediul unor platforme precum InfoMass poți primi rapid răspunsuri la întrebările care contează cel mai mult, chiar de la consumatori! Apoi, poți confrunta aceste date cu metricele strânse de compania ta pentru a genera campanii de promovare de succes.

Folosește 'Influencer Marketing' pentru a ajunge la noi clienți

Tehnica de Influencer Marketing presupune găsirea și asocierea cu persoane credibile din nișa vizată care au deja un număr mare de urmăritori. Identifică o serie de influenceri din segmentul de interes și fă tot ce poți pentru a încerca să le sporești credibilitatea acestora în propriile tale campanii.

Crearea și promovarea unui grup de influenceri îi va aduce brandului tău un plus de expunere și recunoaștere, iar asocierea brandului cu aceste persoane va aduce numeroase beneficii pe termen mediu. Totuși, pentru a măsura eficiența acestei metode trebuie să pui în balanță costurile necesare pentru astfel de campanii și gradul suplimentar de expunere de care beneficiază brandul tău.

Apără-ți rezultatele din paginile cu căutări pe brand

Paginile de rezultate ale motorului de căutare în care apare brandul tău sunt foarte importante și de aceea, trebuie să faci toate demersurile pentru a te asigura că acestea afișează conținut pozitiv, în conformitate cu imaginea brandului.

Începe prin a-ți căuta brandul, dar și urmărește și ceea ce face concurența. Vezi ce fel de rezultate apar în paginile sugerate și de interes și începe să-ți conturezi o tactică. Evident, cea mai rapidă soluție pentru a adresa într-o oarecare măsură această problemă este să folosești Google AdWords, însă asta nu este nici cea mai ieftină și cea mai bună variantă, întrucât nu poate rezolva toate problemele.

În zilele noastre, atât motoarele de căutare, cât și consumatorii, pun mare preț pe recenziile altor persoane și de aceea, articolele care vorbesc la modul pozitiv despre brandul tău de vor te vor ajuta din toate punctele de vedere, însă în principal îți vor majora rata de conversie. Companiile inteligente știu asta, fapt pentru care își îndreaptă atenția către campanii de Reputation Management, care sunt bazate pe advertoriale online publicate pe site-uri de mare autoritate.

Plătește-i pe alții să răspândească vorba prin programele de afiliere

Chiar dacă nu ai luat încă contactul și nu știi prea multe despre Affiliate Marketing, ai face bine dacă ai investiga acest sector. Această metodă funcționează pentru că este bazată pe comisionarea unor terți, care își vor folosi know-how-ul și baza de urmăritori existenți pentru a-ți promova brandul și produsele sau serviciile.

Brandurile își propun să ajungă la afiliații de top din industrie, adică la acele persoane care trăiesc din această activitate, însă rezultatele benefice pot să apară, în primă fază, chiar și fără să ajungi la crema cremelor.

Pentru că dezvoltarea unei astfel de platforme este destul de costisitoare și complexă, majoritatea companiilor din țară folosesc serviciul Profitshare, care pe lângă faptul că oferă întreg necesarul informatic, facilitează demararea unor relații între advertiseri și afiliați.

Monitorizează gradul de Brand Awareness

Atunci când aplici diverse tactici pentru a spori vizibilitatea brandului tău trebuie să iei în calcul și felul în care diferitele metode reușesc să influențeze imaginea și rata de conversie, pentru că altfel, nu vei știi ce-ți aduce rezultate și nu vei știi nici unde mai ai de lucrat.

O idee foarte bună în acest sens este să implementezi o soluție de analiză a Brand Awareness-ului, una care să folosească valori precise, pentru a te putea ajuta să treci cu ușurință peste părerile subiective (care de cele mai multe ori nu îți sunt de folos).

Ideal ar fi să ajungi la o variantă care să-ți permită să măsori cu cât mai mare exactitate și ușurință progresul, așa că nu neglija acest aspect dacă nu vrei să ai bătăi mari de cap pe termen mediu și lung.

 
Loading...