Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Economic Brand Finance: Google, cel mai valoros brand din lume

Brand Finance: Google, cel mai valoros brand din lume

Un articol de: - 21 Mar 2011, 18:58
Foto: digitaltrends.com Economic

În acest an, Google a devenit cel mai valoros brand din lume, fiind estimat la 44,29 miliarde de dolari şi înlocuind liderul de anul trecut, Walmart, într-un clasament realizat de compania britanică de consultanţă Brand Finance



Singura prezenţă în top zece din afara Statelor Unite este grupul britanic de telefonie Vodafone.

Brandul Coca-Cola nu a fost inclus între primele zece, pentru prima dată, fapt explicabil prin orientarea consumatorilor din statele dezvoltate către băuturi mai sănătoase, necarbonatate. Coca-Cola a coborât pe poziţia 16, de pe 3 anul trecut, fiind estimată la 25,8 miliarde de dolari. 

Dintre cele 500 de branduri analizate, Nokia a înregistrat cel mai mare declin, de aproximativ 9,9 miliarde de dolari, din cauza dificultăţilor întâmpinate pe piaţa smartphone-urilor. Cel mai mare producător de telefoane mobile din lume a coborât de pe locul 21 pe 94, cu o valoare a mărcii de 9,66 miliarde de dolari.

În acest an, brandul Facebook a intrat în clasamentul Brand Finance, cu o valoare de 3,7 miliarde de dolari.

Citeşte mai multe despre:   google,   Vodafone,   Microsoft,   apple,   Facebook,   smartphone
 
 
 
Loading...