Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Economic Brand Finance: Google, cel mai valoros brand din lume

Brand Finance: Google, cel mai valoros brand din lume

Un articol de: - 21 Mar 2011, 18:58
Foto: digitaltrends.com Economic

În acest an, Google a devenit cel mai valoros brand din lume, fiind estimat la 44,29 miliarde de dolari şi înlocuind liderul de anul trecut, Walmart, într-un clasament realizat de compania britanică de consultanţă Brand Finance

În cadrul topului, primele nouă poziţii sunt ocupate de mărci americane. Anul trecut, Google se situa pe locul secund. În clasamentul pentru 2011, cele mai valoarose 500 de branduri din lume sunt: Microsoft (42,8 miliarde de dolari), Walmart (36,22 miliarde de dolari), IBM (36,1 miliarde de dolari), Vodafone (30,67 miliarde de dolari), Bank of America (30,62 miliarde de dolari), General Electric (30,5 miliarde de dolari), Apple (29,54 miliarde de dolari), Wells Fargo (28,9 miliarde de dolari) şi AT&T (28,88 miliarde de dolari).

Singura prezenţă în top zece din afara Statelor Unite este grupul britanic de telefonie Vodafone.

Brandul Coca-Cola nu a fost inclus între primele zece, pentru prima dată, fapt explicabil prin orientarea consumatorilor din statele dezvoltate către băuturi mai sănătoase, necarbonatate. Coca-Cola a coborât pe poziţia 16, de pe 3 anul trecut, fiind estimată la 25,8 miliarde de dolari. 

Dintre cele 500 de branduri analizate, Nokia a înregistrat cel mai mare declin, de aproximativ 9,9 miliarde de dolari, din cauza dificultăţilor întâmpinate pe piaţa smartphone-urilor. Cel mai mare producător de telefoane mobile din lume a coborât de pe locul 21 pe 94, cu o valoare a mărcii de 9,66 miliarde de dolari.

În acest an, brandul Facebook a intrat în clasamentul Brand Finance, cu o valoare de 3,7 miliarde de dolari.

Citeşte mai multe despre:   Google,   Vodafone,   Microsoft,   apple,   Facebook,   smartphone