Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Economic Noi probleme la ING Bank: Clienţii au rămas cu cardurile BLOCATE în terminale. Anunţul băncii (FOTO)

Noi probleme la ING Bank: Clienţii au rămas cu cardurile BLOCATE în terminale. Anunţul băncii (FOTO)

Un articol de: B1.ro - 18 Noi 2018, 21:45
Economic

ING Bank le-a produs clienţilor săi o nouă supriză neplăcută. Duminică, cei care au vrut să-şi verifice datele bancare la terminalele băncii (AST-uri) au rămas cu cardurile blocate în dispozitive, anunţă adevarul.ro.
Mai mult, defecţiunea nu a fost anunţată clienţilor băncii prin sistemul de alertare care funcţionează la alte operaţiuni. Reprezentanţii băncii au recunoscut cu nonşalanţă că nu i-au putut informa pe clienţi.

„Este o problemă tehnică pe care o avem în toată ţara, de la ora 16. Nu, nu am putut anunţa clienţii, ne pare rău“, a declarat unul dintre operatorii ING Line, potrivit sursei citate.  

(Foto: adevarul.ro)
AST-urile (Automatic Service Teller) se află în fiecare sediu ING, alături de bancomatele de unde pot fi extraşi sau depuşi banii.  

(Foto: adevarul.ro)

Duminică seară, banca afişa pe site-ul său, la secţiunea „Starea serviciilor", următorul mesaj: „În acest moment întâmpinăm probleme la tranzacțiile cu cardul la AST-uri. Celelalte servicii ING funcționează normal“. 

(Foto: captură ing.ro)

Clienţii au trebuit să accepte blocarea totală a cardului, de către operatori.
Banca le-a promis că luni dimineaţa li se va elibera alt card, la prezentarea la oficiile de care aparţin. 

Între timp, un alt client ar putea să găsească acel card reţinut de multimat, dacă defecţiunea va fi remediată până dimineaţă.
„Da, dar cardul va fi blocat de noi, nu mai poate fi folosit“, au dat asigurări operatorii ING Line.  

Citeşte mai multe despre:   ING Bank