Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Economic Investițiile americane în România ajungeau, la sfârșitul lunii iunie, la 1,4 miliarde de dolari, în creștere cu 4,8% față de perioada similară a anului trecut

Investițiile americane în România ajungeau, la sfârșitul lunii iunie, la 1,4 miliarde de dolari, în creștere cu 4,8% față de perioada similară a anului trecut

Un articol de: - 09 Oct 2015, 21:09
Investițiile americane în România ajungeau, la sfârșitul lunii iunie, la 1,4 miliarde de dolari, în creștere cu 4,8% față de perioada similară a anului trecut Foto: rfi.ro Economic

Investițiile americane în România ajungeau la aproape 1,4 miliarde de dolari, la 30 iunie 2015, în creștere cu 4,8% față de perioada similară a anului trecut.

Potrivit unui comunicat al Ministerului Economiei, Comerțului și Turismului, citat de Agerpres, volumul schimburilor comerciale bilaterale a fost de circa un miliard de dolari.

În ceea ce privește exportul României către SUA, acesta s-a cifrat la 597 milioane de dolari, iar importul la 403 milioane dolari.

Numărul firmelor cu capital american din România era, la aceeași dată, de 7.007. Investițiile americane au vizat, în principal, comerțul cu ridicata și amănuntul (27%), tranzacții imobiliare (16,8%), industria extractivă și prelucrătoare (12,7%), activități profesionale, administrative, științifice și tehnice (12,4%), transport, depozitare și comunicații (10,5%), construcții (8,2%), hoteluri și restaurante (5,5%), agricultură, silvicultură și pescuit (2,7%), intermedieri financiare și asigurări (1,7%), administrație publică, învățământ și sănătate (1,2%), energie electrică și termică, gaze și apă (0,9%).

Ambasadorul SUA în România, Hans Klemm este de părere că țara noastră are un potențial turistic ridicat și susține că o promovare strategică a ofertei turistice românești în SUA poate fi îmbunătățită, astfel încât să fie atrași cât mai mulți concetățeni ai săi, dornici să cunoască noi destinații turistice.

În privința principalelor produse și servicii de interes în promovarea pe piața americană sunt componente, subansamble și subsisteme, servicii de mentenanță pentru industria aeronautică, componente, subansamble și subsisteme și pentru industria auto, îngrășăminte chimice, anvelope, echipamente de măsură și control, componente echipamente comunicații, alimente organice, vinuri, brânzeturi, rulmenți, mobilă și mic mobilier, sticlărie decorativă, arme și muniții, echipamente optice, aplicații (soft) mobile pentru telefonie.

Citeşte mai multe despre:   Ministerul Economiei,   promovare,   turism