Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Economic Orange și-a indus în eroare clienții cu sintagma “nelimitat”. Compania de telefonie mobilă A PIERDUT procesul cu ANAF

Orange și-a indus în eroare clienții cu sintagma “nelimitat”. Compania de telefonie mobilă A PIERDUT procesul cu ANAF

Un articol de: B1.ro - 22 Oct 2018, 13:40
Economic

Orange România a pierdut procesul cu ANAF.

Tribunalul București a respins contestația liderului pieței locale de telefonie mobilă privind o amendă pe care Fiscul i-a aplicat-o în august 2016, când inspectorii au concluzionat că operatorul ar fi indus în eroare clienții prin utilizarea sintagmei "nelimitat" în promovarea beneficiilor abonamentelor din portofoliu, scrie Profit.

Decizia judecătorilor este definitivă.

Mai exact, compania Orange a fost sancționată cu 5.000 de lei pentru că, în perioada februarie-iulie 2016, a utilizat sintagma “nelimitat” pentru o serie de abonamente care erau supuse unor termene și condiții. Practic, deloc nelimitate.

 

 

Citeşte mai multe despre:   Orange
 
 
 
Loading...