Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Economic Pandemia de coronavirus a dat lovitura de grație. Un celebru producător de aparate foto se retrage de pe piață, după 84 de ani

Pandemia de coronavirus a dat lovitura de grație. Un celebru producător de aparate foto se retrage de pe piață, după 84 de ani

Un articol de: Andrei Vlad - 25 Iun 2020, 12:00
Pandemia de coronavirus a dat lovitura de grație. Un celebru producător de aparate foto se retrage de pe piață, după 84 de ani Foto: Jakob Owens (Unsplash.com) Economic

Olympus și-a anunțat vânzarea diviziei foto, respectiv ieșirea de pe piață, după 84 de ani de activitate. Olympus este unul dintre cele mai de prestigiu branduri din lume, care și-a găsit sfârșitul după 3 ani în care compania a ieșit doar pe pierdere. 

Olympus, companie japoneză fondată în 1919, prezentă pe piață cu divizia foto din 1936, s-a concentrat în ultimii ani pe camerele foto mirrorless, device-rui care oferă performanța DSLR-urilor, dar fiind mai mici și mai ușoare. Concurența cu smartphone-urile, dar și cu principalele branduri concurente la capitolul DSLR-uri, Canon și Nikon, au răpus divizia foto a Olympus

 A GĂSIT UN CARD ÎNTR-UN BANCOMAT DIN RÂMNICU SĂRAT ȘI A ÎNCEPUT SĂ CUMPERE CU EL. A REGRETAT AMARNIC, DUPĂ CÂTEVA ORE. CE A PĂȚIT, E FĂRĂ PRECEDENT

Anii '90, perioada de glorie a aparatelor foto Olympus

 

Anii '90 au fost de un real succes pentru aparatele foto de la Olympus, pe vremea când încă era utilizat filmul, iar digitalul se afla la începuturi. Olympus era pe locul al doilea, după Sony. În 2017 a înregistrat venituri de 3 miliarde de dolari în business-ul aparatelor foto, iar anul trecut, doar 400 de milioane de dolari. Pandemia însă, a dat lovitura de grație.

Divizia foto a Olympus va fi vândută unei firme japoneze cu capital privat, Japan Industrial Partners. Până în prezent, nu au fost anunțate detaliile tranzacției. 

Strategia celor de la Olympus s-a schimbat radical. Compania japoneză se va concentra pe dispozitive medicale, în special pe cele de imagistică, precum endoscoape, unde lentilele joacă un rol crucial. 

Citeşte mai multe despre:   Olympus,   faliment,   COVID-19