Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Economic Se SCHIMBĂ regulile de RETURNARE A PRODUSELOR: Clienți, vâzători, iată tot ce trebuie să știți

Se SCHIMBĂ regulile de RETURNARE A PRODUSELOR: Clienți, vâzători, iată tot ce trebuie să știți

Un articol de: - 02 Mar 2018, 19:03
Se SCHIMBĂ regulile de RETURNARE A PRODUSELOR: Clienți, vâzători, iată tot ce trebuie să știți Foto: diez.md Economic

Dacă ai cumpărat un produs și vrei să-l returnezi, trebuie să știi că intră în vigoare noi norme europene.

Acestea sunt valabile și pentru vânzători, inclusiv cei online.

Noile reguli, adoptate de Parlamentul European, sunt uniforme în întreaga UE, scrie Adevărul. Mai exact, este vorba despre consolidarea drepturilor consumatorului prin oferirea opţiunilor de reparaţii sau înlocuire, iar în cazul reparaţiilor nesatisfăcătoare, reducerea preţurilor sau rambursarea.

Mai mult, consumatorul nu este obligat să demonstreze că produsul a fost defect în momentul livrării/cumpărării timp de un an de la livrare/cumpărare. Cu alte cuvinte, ai cumpărat un bun, care s-a defectat la 8 – 9 luni de la achiziţie, îl poţi returna vânzătorului sau îi poţi cere să ţi-l înlocuiască sau să-l repare, fără alte obiecții.A GĂSIT UN CARD ÎNTR-UN BANCOMAT DIN RÂMNICU SĂRAT ȘI A ÎNCEPUT SĂ CUMPERE CU EL. A REGRETAT AMARNIC, DUPĂ CÂTEVA ORE. CE A PĂȚIT, E FĂRĂ PRECEDENT

Citeşte mai multe despre:   returnezi,   consumatorul ,   online