Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Economic SURPRIZĂ: LIDL vrea să dea lovitura într-un nou domeniu. Ce VEDETĂ sprijină imaginea gigantului retail

SURPRIZĂ: LIDL vrea să dea lovitura într-un nou domeniu. Ce VEDETĂ sprijină imaginea gigantului retail

Un articol de: - 11 Iun 2017, 13:51
Economic

Lidl, unul dintre giganții de pe piața de retail, vrea să se dezvolte într-un nou domeniu. Aceștia vor colabora cu celebrități pentru a atrage clienții și în principal persoanel bogate. Noile produse vor fi vândute pe piața din SUA și Europa începând cu acest an.

Potrivit ZF, Heidi Klum va dezvolta pentru Lidl o gamă de produse vestimentare premium care vor fi vândute în magazile retailerului german. Acesta vrea să se extindă dincolo de produsele alimentare.

Produsele vestimentare sunt de cea mai înaltă calitatea, dar Lidl a declarat că va continua să vândă şi produse de modă la preţuri mai reduse pe tot parcursul anului, pe baza stocurilor rămase.

Retailerul intenţionează să îşi deschidă primele 20 de magazine în SUA în această lună şi să ajungă la 100 de puncte de vânzare pe Coasta de Est până în vara anului 2018.

 

 

 

Citeşte mai multe despre:   surpriza
 
 
 
Loading...