Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Economic Târgul de turism Holiday Market: Vizitatorii, interesaţi de vacanţele în străinătate şi de reduceri

Târgul de turism Holiday Market: Vizitatorii, interesaţi de vacanţele în străinătate şi de reduceri

Un articol de: - 19 Mar 2011, 17:01
Foto: descopera.ro Economic

România nu este una din destinaţiile favorite pentru vizitatorii târgului de turism Holiday Market, deschis în perioada 17-20 martie la Palatul Parlamentului din Bucureşti. Majoritatea vizitatorilor sunt interesaţi de vacanţele în străinătate, de reduceri şi de preţuri de până la 500 de euro.

"Faptul că vizitatorii nu se interesează la târgul ăsta de România se explică prin faptul că românul are impresia că îşi cunoaşte ţara. De aceea nu sunt adeptul conceptului de promovare a turismului românesc în România", a afirmat Dragoş Anastasiu, preşedintele grupului Eurolines, citat de Mediafax.

Pe de altă parte, Alin Burcea, proprietarul agenţiei Paralela 45, susţine că românii nu sunt interesaţi de pachetele turistice oferite în ţară pentru că lipseşte promovarea turismului românesc pe plan local. Doar 10% din cei ce vizitează standul Paralela 45 sunt interesaţi de vacanţe în România.
"România ca destinaţie turistică pentru români nu are brand. Rugăm Ministerul Turismului să mai bage nişte bani pentru promovare pe piaţa internă” a declarat Alin Burcea.

România, slab promovată la târgul de turism


Unul dintre vizitatori se arată neplăcut surprins de slaba prezenţă a destinţiilor turistice locale: "Delta, un puct unic de atracţie al turismului românesc, nu este prezentă la târg şi nu este promovată nici măcar la standul Ministerului Turismului. Apoi, lipsesc cu desăvârşire pachetele destinate vânătorilor şi pescarilor", a declarat acesta.

Slaba promovare a turismului Românesc este confirmată şi de turoperatorii străini.

Istvan Horvath, proprietarul agenţiei de turism Imola Tours din Ungaria, a declarat: "Ar trebui să fie prezente toate regiunile ţării, toate porturile, toate vestigiile culturale, muntele, agroturismul, pârtiile de ski, ca să le prezinţi turiştilor. Aici suntem doar agenţii de turism care valorifică majoritar destinaţiile externe. Aici nu e reprezentată România, ci agenţiile româneşti care vând programe externe", afirmă Horvath.

Proprietarul Imola Tours a adaugat că în timp ce la târgul de la Budapesta România a avut un stand de 180 de metri pătraţi, unde au fost prezenţi aproape 100 de turoperatori, la târgul de la Bucureşti abia dacă sunt prezente câteva agenţii din străinătate.

Citeşte mai multe despre:   delta dunarii
 
 
 
Loading...