Acasa Ştiri Eveniment Cercetătorul NASA Richard Hoover a descoperit urme de viață pe trei meteoriți

Cercetătorul NASA Richard Hoover a descoperit urme de viață pe trei meteoriți

Un articol de: - 07 Mar 2011, 13:27
Foto: science.nasa.gov Eveniment

Un cercetător NASA a declarat că a descoperit o bacterie mică fosilizată pe trei meteoriți, arată ABCNews.

Dacă această descoperire ar fi confirmată, ar arăta că există alte vieți în Univers.

Astrobiologul american, Richard Hoover a arătat că există organisme care seamănă cu bacteriile, numindu-le "fosile autohtone", care provin direct din spațiu și din organismele vii conținute în comete, meteoriți și alte corpuri cerești.

"Viață există peste tot, iar viața de pe Terra ar putea proveni de pe alte planete", afirmă Richard Hoover, citat de sursa menționată.

Cercetările omului de știință au provocat atât entuziasm, cât și scepticism în cadrul comunitățiilor științifice internaționale.

Hoover nu este primul cercetător care ar fi declarat că a descoperit viață microscopică provenită din alte lumi. În 1996, cercetătorii NASA au prezentat o descoperire ce indica prezența unui meterorit, vechi de 4 miliarde de ani, găsit în Antarctica, care avea viață fosilizată de pe Marte.

Redactorul șef al revistei Journal of Cosmology, Rudy Schild, a spus că Richard Hoover este "un om de știință respectat și un astrobiolog cu un record remarcabil în cadrul NASA".

"Ținând seama de această descoperire, am invitat 100 de experți și peste 5.000 de persoane din cadrul comunității științifice pentru a revizui cercetarea și pentru a propune analizele lor critice", a mai susținut Rudy Schield, citat de ABCNews.

Citeşte mai multe despre:   NASA,   descoperire