Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment Cum organizezi un eveniment de succes pentru lansarea unui produs? (FOTO)

Cum organizezi un eveniment de succes pentru lansarea unui produs? (FOTO)

Un articol de: - 12 Apr 2018, 19:00
Eveniment

Cheia succesului într-o afacere este identificarea nevoilor oamenilor care nu au fost încă îndeplinite. Generația tânără atrage în primul rând atenția principală a producătorilor, dar se ține cont și de consumatorii din alte segmente de vârstă. Evenimentele de succes au un rol important în lansarea unui produs. Ele necesită o ideie de bază inteligentă, creativă, dar și o implementare eficientă, aproape perfectă.

Sunt persoane specializate în markenting care au experiență în acest domeniu și care au idei foarte bune vizavi de organizarea unui eveniment de succes. La realizarea lui contribuie o echipă de oameni cu experiență, care au și calități de designeri. Acest lucru înseamnă că se urmărește ca evenimentul să fie cât mai bun dar și creativ, să se integreze perfect în activitățile de comunicare. Ideea este ca evenimentul să fie perfect organizat, iar pentru aceasta se dă atenție la toate detaliile.

Oaspeții care vin la eveniment trebuie să aibă o impresie excelentă de la prima vedere. În acest scop organizatorii spun că trebuie să facă o planificare atentă și să gândească totul într-un mod oarecum neobișnuit, într-o manieră creativă. 

Pentru ca evenimentul să fie perfect se recurge la o echipă de oameni cu mulți ani de experiență și care oferă rezultate sigure de fiecare dată. Scopul este promovarea produsului într-un mod în care oaspeții să-și amintească de el multă vreme de acum înainte.

Lansarea unui produs

Când este vorba despre lansarea unui produs, cu siguranță este nevoie ca acesta să fie prezentat într-un cadru adecvat. Clienții trebuie convinși că produsul este foarte bun, iar acest lucru trebuie subliniat. Producătorul trebuie să fie mândru de produsul realizat și să ofere informații despre acesta. Evenimentul pentru lansarea produsului trebuie să fie extraordinar, să pună în scenă produsul, într-un ,,pachetˮ de neuitat. Se va alege metoda cea mai bună pentru prezentarea produsului.

La un astfel de eveniment este necesară o locație deosebită, unde atmosfera să fie foarte plăcută. Se va apela la un furnizor de catering, un design de scenă, un artist de divertisment și la un prezentator. Pentru divertisment se poate folosi un DJ sau o formație, iar în plus se poate închiria și un PhotoBooth care va surprinde plăcut publicul. Invitații vor putea face poze interesante și astfel vor avea amintiri savuroase de care să-și amintească mai târziu.

Cei care planifică evenimentul au multe idei creative pentru a contura o experiență de durată pentru clienții de toate vârstele. Ei aleg locația, stabilesc costurile, se ocupă de invitații, rezervări (cazare hotel, transport cu autocarul sau avionul), concep și realizează programul, se ocupă de târguri, expoziții, conferințe, de serviciul de catering, etc.

Un eveniment special, o cină de gală

 Cand este vorba despre o cină de gală, pentru ocazii speciale, se planifică totul în cele mai mici detalii pentru ca invitații să se simtă extraordinar. Seara trebuie să fie unică, de neuitat pentru invitați. Evenimentul va fi obligatoriu un concept creativ, iar gala va fi integrată într-o poveste incomparabilă. Se alege locul pentru eveniment și se folosesc decorațiuni care să impresioneze neapărat. Se utilizează o tehnologie de ultimă oră și se fac invitații elegante pentru toți oaspeții. Serviciile trebuie să fie de top iar serviciul de catering de primă clasă. Foarte important este și programul de divertisment pentru a crea  acea atmosferă de bună dispoziție.

O cină de gală poate fi de exemplu decernarea Premiilor Oscar. Actorii care au fost nominalizați au avut parte întotdeauna de o seară de gală de neuitat. Aceasta este organizată în cinstea lor și este un eveniment complex, proiectat în cele mai mici detalii, astfel încât să fie perfect. Nu lipsește covorul roșu, fanii și paparazzi care așteaptă artiștii la sosire.

O astfel de seară foarte specială poate fi organizată și pentru o companie, unde oaspeții pot fi tratați ca niște vip-uri. Planificarea evenimentului se face de către specialiști. Aceștia se ocupă de toate detaliile pentru ca evenimentul să fie emoționant, de neuitat. Locația trebuie să fie deosebită, iar programele artistice spectaculoase. Oaspeții trebuie să fie impresionați, să-și amintească de eveniment o perioadă îndelungată de timp.

În cadrul acestor evenimente se are în vedere și recompensarea, motivarea angajaților companiei pentru munca zilnică pe care o desfășoară în cadrul acesteia. Este vorba în principal de relaxare și un pic de distracție. Angajații sunt invitați într-un loc deosebit, în oraș, în străinătate, unde au parte de o petrecere sau o excursie deosebită. Pentru aceasta trebuie găsită locația perfectă, trebuie realizat un program, trebuie stabilit formatul cel mai bun al evenimentului. Petrecerea poate fi cu sau fără cazare, la un restaurant sau pur și simplu în aer liber. Există foarte multe variante pentru realizarea unui asemenea eveniment, toate au ca scop crearea unei experiențe de durată pentru toți angajații.