Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment CEA MAI RAPIDĂ DIETĂ: Cum slabeşti peste noapte peste 5 kilograme!

CEA MAI RAPIDĂ DIETĂ: Cum slabeşti peste noapte peste 5 kilograme!

Un articol de: B1.ro - 20 Ian 2020, 07:40
CEA MAI RAPIDĂ DIETĂ: Cum slabeşti peste noapte peste 5 kilograme! Foto: pixabay.com Eveniment

Una din cele mai rapide și eficiente diete de slăbit o reprezintă dieta disociată.

ȘTIREA MOMENTULUI! SE ÎNTÂMPLĂ CHIAR ACUM ÎN CASA ÎN CARE A MURIT CRISTINA ȚOPESCU! VECINII SUNT ÎNGROZIȚI

Cei care vor să o urmeze trebuie să știe că nu sunt încurajate gustările şi se recomandă o pauză de cel puţin patru ore între mesele principale.

ŞOC ŞI GROAZĂ ÎN ROMÂNIA! CARMEN HARRA, PREVIZIUNE DE COŞMAR PENTRU ANUL 2020! SFÂRȘITUL E APROAPE, FRAȚILOR

În acest interval stomacul are suficient timp să proceseze alimentele ingerate la masa anterioară şi să se pregătească pentru următoarele. Cina trebuie luată seara, înainte de ora 20.00.

DESPĂRȚIREA MOMENTULUI ÎN SHOWBIZ! ADIO, TEO TRANDAFIR! VESTEA A CĂZUT CA UN TRĂSNET (GALERIE FOTO)

Dietele rapide, precum cele disociate sau curele de slăbire drastice nu sunt recomandate pe termen lung, pentru că pot crea dereglari metabolice, hormonale şi, uneori, pot produce sau agrava afecţiuni existente. Dacă sunt ţinute o perioadă lungă de timp, dietele disociate pot duce la grave dezechilibre nutriţionale, scrie a1.ro.

Această dietă rapidă poate fi urmată de orice persoană cu probleme de greutate, dar fără afecţiuni medicale.

Iată cum arată un meniu pe zile pentru dieta disociată:

LuniDECIZIE ŞOC: Declaraţia pe propria răspundere REVINE. ESTE OBLIGATORIE în toată ţara!

Bea în fiecare dimineață, pe stomacul gol, câte un pahar cu apa călduță cu 1 linguriță de miere și 3 linguri de suc de lămâie. Mănâncă orice fructe dorești, până te saturi.

Marți

Mănâncă legume. Salate, legume la grătar, la aburi sau crude, însă nu le găti în ulei și nu le mânca alături de carne sau alte preparate.

Miercuri

Combină dietele din primele două zile. Mănâncă și fructe și legume, bea cel puțin doi litri de apa și fă mișcare timp de o oră, chiar dacă acest lucru înseamnă o plimbare, curățenie în casă, urcatul scărilor.

Joi

Mănâncă două-trei banane, și supă cremă de legume pe săturate, dar fără ulei și fără smântâna. Bea doi litri de apa cel puțin și fă mișcare o oră.

Vineri

Dimineață mănâncă cereale simple iaurt dietetic. Poți alege fulgi de ovăz, pentru că sunt plini de nutrienți și îți dau energie pentru întreagă zi. La prânz, mănâncă un bol cu supă cremă de legume. Seară, consumă două banane și bea un suc proaspăt de portocale.

Sâmbătă

Mănâncă orez fiert cu legume, un bol cu supă cremă și un pahar cu lapte bătut. Între meșe, poți mânca morcovi cruzi, întrucât sunt plini de vitamine. Nu uită să bei multă apa. Fă mișcare timp de o oră, la sală, acasă sau în aer liber.

Duminică

Poți mânca legume la grătar, fără ulei, orez fiert, supă și iaurt. De asemenea, duminică te poți "răsfață" cu migdale, alune și nuci. Atenție, acestea trebuie să fie crude, în niciun caz prăjite în ulei și sărate.

Alimente interzise în dieta disociată:

- alcoolul;

- sucurile carbogazoase;

- zahărul;

- prăjeli;

- produse de patiserie.

Alimente permise în dieta disociată:

- pui, curcan, peşte. Se gătesc la abur, la cuptor sau la grătar, nu se adăugă condimente.

- legume de orice fel, dar consumate crude, gătite la abur sau la cuptor, fără ulei şi condimente.

- lactate, de preferat slabe în grăsimi – iaurt, lapte, brânză de vaci, telemea, specialităţi din brânză.

- toate fructele sunt permise, dar evită citricele, deoarece pot cauza hiperaciditate şi balonare; fructele trebuie consumate crude, nu ai voie să adaugi zahăr sau siropuri.

- cereale: utile pentru tranzitul intestinal datorită aportului de fibre, cerealele sunt permise în orice prezentare: paste integrale, orez integral, tărâţe de ovăz etc.

- ouă, fierte tare.