Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment DIETA universală, la îndemâna tuturor: Cele 6 gustări care SCAD pofta de mâncare!

DIETA universală, la îndemâna tuturor: Cele 6 gustări care SCAD pofta de mâncare!

Un articol de: B1.ro - 20 Noi 2019, 08:18
Eveniment

Poți reduce pofta de mâncare fără să te privezi de gustul bun, selectând gustări utile pentru a accelera eliminarea kilogramelor în plus.

Iată ce gustări poți alege pentru a reveni la greutatea ideală, potrivit eva.ro:

1. Ouă

Ouăle sunt un ingredient versatil, foarte util pentru siluetă, care nu trebuie să-ți lipsească din bucătărie. Un ou are 68 de calorii și 5,5g de proteine, plus multe vitamine și minerale. 

BĂTAIE LA KANAL D! ANDREEA MANTEA E ÎNGROZITĂ! ȘI-AU DAT PUMNI ÎN DIRECT! IMAGINI NECENZURATE (GALERIE FOTO)

2. Migdale condimentate

Combinația de grăsimi sănătoase, fibre, proteine, vitamine și minerale din compoziția lor te va ajuta să reduci treptat numărul de calorii la nivel de zi. 

TRISTEȚE ÎN TEATRUL ROMÂNESC! FLORIN PIERSIC! A ÎNCETAT ÎN URMĂ CU CÂTEVA ORE! DAN NEGRU A CONFIRMAT TOTUL (GALERIE FOTO)

3. Budincă de ciocolată cu semințe de chia

Semințele de chia sunt o sursă importantă de grăsimi sănătoase și reduc creșterea în greutate pe fond inflamator, cresc sensibilitatea la insulină, diminuează apetitul și scad nivelul de trigliceride.

Amestecă 4 linguri de semințe de chia cu o cană de lapte integral, adaugă o linguriță de pudră de cacao, mixează bine și lasă la frigider 4 ore. Poți adăuga câteva felii de banană, afine sau frunze de mentă când servești budinca.

DOAMNE, DUMNEZEULE! CE A PĂȚIT CĂTĂLIN BOTEZATU DUPĂ OPERAȚIE! E DE NERECUNOSCUT (GALERIE FOTO)

4. Salată Raita

Această salată stimulează digestia, rehidratează pielea și îți oferă o doză esențială de vitamine și fibre.

Amestecă 200ml de iaurt integral cu o roșie mare tăiată felii, un castravete mediu tăiat mărunt, o linguriță de semințe de chimen, ½ lingură de suc de lime și puțină sare de mare. Servește decorat cu frunze proaspete de pătrunjel.

A MURIT ÎNDRĂGITUL ACTOR ROMÂN! DURERE FĂRĂ MARGINI... ''DUMNEZEU SĂ TE ODIHNEASCĂ, MAESTRE''!

5. Morcovi și humus

Atât morcovii, cât și humusul sunt surse foarte bune de antioxidanți, proteine, minerale, fibre și grăsimi sănătoase. Nu cumpăra humusul de la magazin, ci prepară-l chiar tu.

6. Nuci pecan cu miere organică

Nucile pecan conțin grăsimi sănătoase și o varietate de nutrienți care îți protejează inima, pielea, articulațiile și silueta. Reduc nivelul de colesterol și previn sindromul metabolic sau fluctuațiile glicemiei.
Combină 30g de nuci pecan crocante cu o linguriță de miere de tei organică și vei putea savura ceva dulce.
 

 
Loading...