Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment DIETĂ UNIVERSALĂ, la îndemâna tuturor: Cele 6 gustări care SCAD pofta de mâncare!

DIETĂ UNIVERSALĂ, la îndemâna tuturor: Cele 6 gustări care SCAD pofta de mâncare!

Un articol de: B1.ro - 23 Oct 2019, 07:53
Eveniment

Poți reduce pofta de mâncare fără să te privezi de gustul bun, selectând gustări utile pentru a accelera eliminarea kilogramelor în plus.

E OFICIAL! ALEX VELEA A PĂRĂSIT-O PE ANTONIA! FRUMOASA CÂNTĂREAȚĂ A RĂMAS ÎN URMĂ, PLÂNGÂND (GALERIE FOTO-VIDEO)

Iată ce gustări poți alege pentru a reveni la greutatea ideală, potrivit eva.ro.

BLESTEM TOTAL ÎN SHOWBIZ! ANAMARIA PRODAN, BĂGATĂ ÎN SPITAL. MEDICII O SUSPECTEAZĂ DE CANCER (GALERIE FOTO)

1. Ouă
Ouăle sunt un ingredient versatil, foarte util pentru siluetă, care nu trebuie să-ți lipsească din bucătărie. Un ou are 68 de calorii și 5,5g de proteine, plus multe vitamine și minerale.  

2. Migdale condimentate
Fiecare gram de migdale are 6 calorii, iar combinația de grăsimi sănătoase, fibre, proteine, vitamine și minerale din compoziția lor te va ajuta să reduci treptat numărul de calorii la nivel de zi. 

MIHAELA TATU RUPE TĂCEREA! A SPUS ADEVĂRUL DESPRE DIVORȚ! ''M-AM UITAT ÎN OCHII LUI ȘI L-AM ÎNTREBAT...''

3. Budincă de ciocolată cu semințe de chia
Semințele de chia sunt o sursă importantă de grăsimi sănătoase și reduc creșterea în greutate pe fond inflamator, cresc sensibilitatea la insulină, diminuează apetitul și scad nivelul de trigliceride.

4. Salată Raita
Raita este o salată preparată foarte des în India și se consumă simplă sau alături de alte alimente din cadrul unei mese. Ingredientul ei de bază este iaurtul, iar această salată stimulează digestia, rehidratează pielea și îți oferă o doză esențială de vitamine și fibre.

DIVORȚUL ANULUI! ANAMARIA PRODAN RUPE TĂCEREA! REGHECAMPF E LA PĂMÂNT (GALERIE FOTO)

5. Morcovi și humus
Atât morcovii, cât și humusul sunt surse foarte bune de antioxidanți, proteine, minerale, fibre și grăsimi sănătoase. 

6. Nuci pecan cu miere organică
Nucile pecan conțin grăsimi sănătoase și o varietate de nutrienți care îți protejează inima, pielea, articulațiile și silueta. Reduc nivelul de colesterol și previn sindromul metabolic sau fluctuațiile glicemiei.

 
Loading...