Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment DIETĂ de post: Cât să consumi ca să slăbești SĂNĂTOS. Alimentele care îți curăță organismul

DIETĂ de post: Cât să consumi ca să slăbești SĂNĂTOS. Alimentele care îți curăță organismul

Un articol de: B1.ro - 04 Dec 2018, 13:03
DIETĂ de post: Cât să consumi ca să slăbești SĂNĂTOS. Alimentele care îți curăță organismul Eveniment

Chiar dacă ții sau nu post regulat, află că acest regim alimentar are numai beneficii pentru organismul celor care nu suferă de anumite afecțiuni.

Dieta de post are la baza alimente vegetale. Orice produs de origine animală e scos (carne, lactate, ouă). Dieta de post te ajută să slăbești repede 5 kg sau chiar mai mult, în functie de câte săptămâni o ții. Vei avea trei mese și două gustări, deci nu vei simți foame pe parcursul zilei.

Dieta de post a fost creata de Cori Gramescu.

 Antrenoarea de fitness o recomanda clientelor sale, dar doar pentru o perioada de 14 zile.

MENIU PE ZILE

Dieta de post – ziua 1

Micul dejun: salată de pătrunjel cu 2 roșii + ½ lipie de graham

Gustare: o portocală

Pranz: sote de mazare + un șnițel de soiaVeste de ULTIMĂ ORĂ despre Corina Chiriac. S-a întâmplat chiar AZI

Gustarea 2: un morcov mare, crud

Cina: o salată: roșie, ceapă, salată verde și 50g de ciuperci la cutie

Dieta de post – ziua 2

Micul dejun: 50 g cereale de ovăz cu lapte de soia

Gustare: un măr

Pranz: supă cremă de legume și salată de vinete pe ardei gras

Gustarea 2: 40 g de nuci crude

Cina: un dovlecel la grătar cu mujdei de usturoi

Dieta de post – ziua 3

Micul dejun: 2 felii de pâine integrală cu salată de vinete

Gustare: 2 kiwi mici

Pranz: ciuperci la grătar + amestec de legume congelate

Gustarea 2: un ardei capia

Cina: un bol de supa de roșii

Dieta de post – ziua 4

Micul dejun: salată de pătrunjel cu 2 roșii + ½ lipie de graham

Gustare: salată de fructe (măr, portocală, kiwi)

Pranz: ghiveci de legume (morcov, vinete, dovlecel, țelină)

Gustarea 2: o mână de migdale crude

Cina: salată de crudități cu lămâie stoarsă

Dieta de post – ziua 5

Micul dejun: două felii de pâine integrală cu fasole bătută + o roșie

Gustare: 2 mandarine mici

Pranz: un bol de ciorbă de legume și 200 g mâncare de linte

Gustarea 2: 2 morcovi cruzi

Cina: 200 sote de spanac + gogoșar murat

Dieta de post – ziua 6 (se repetă ziua 2)

Micul dejun: 50 g cereale de ovăz cu lapte de soia

Gustare: un măr

Pranz: supă cremă de legume și salată de vinete pe ardei gras

Gustarea 2: 40 g de nuci crude

Cina: un dovlecel la grătar cu mujdei de usturoi

Dieta de post – ziua 7:

Micul dejun: măr cu biscuiți: 2-3 biscuiți de ovăz, ceai de fucte și un măr ras

Pranz: mâncare de praz cu măsline

Gustare: 40 g alune de pădure

Cina: 200g piure de urzici cu salată de sfeclă roșie și hrean

După cele șapte zile de regim, meniul este reluat, până în ultima zi de dietă.

Dieta de post – indicatii, sfaturi si interdictii. Se consuma 2 litri de apa pe zi, obligatoriu. Se consuma 2 litri de ceai pe zi, fara pic de indulcitori. Intre mese si gustari se lasa o pauza de 2-3 ore. Ultima masa se ia cu 3 ore inainte de ora de culcare, pentru a lasa timp suficient digestiei. La micul dejun se va bea o cafea neagra sau un ceai verde, neindulcit. Nu folositi alte condimente in afara de sare (cantitati moderate sau sare roz) si piper.