Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment Directorul Antena Group, Sorin Alexandrescu, reținut de procurorii DNA pentru 24 de ore, sub acuzaţia de şantaj

Directorul Antena Group, Sorin Alexandrescu, reținut de procurorii DNA pentru 24 de ore, sub acuzaţia de şantaj

Un articol de: B1 TV - 30 Mai 2013, 20:02
Eveniment

Directorul general al Antena TV Group, Sorin Alexandrescu, acuzat de şantaj de către procurorii anticorupţie, a fost reţinut, joi seară, pentru 24 de ore.

Procurorii DNA au dispus reținerea lui George Sorin Alexandrescu pentru 24 de ore, urmând a fi prezentat, joi, instanței competente cu propunere de arestare preventivă pentru 29 de zile.

„Procurorii din cadrul Direcției Naționale Anticorupție efectuează cercetări penale față de inculpatul ALEXANDRESCU GEORGE SORIN, director general al ANTENA TV GROUP, în sarcina căruia s-a reținut infracțiunea de șantaj.

În perioada 16 aprilie – 24 mai 2013, inculpatul Alexandrescu George Sorin, director general al ANTENA TV GROUP, a constrâns un administrator al unei societăți comerciale să semneze un contract în condiții prestabilite, impuse de inculpat, sub amenințarea că, în caz de refuz, va da în vileag fapte presupus compromițătoare pentru persoana în cauză.

Dosarul a fost constituit ca urmare a denunțului părții vătămate. Inculpatului Alexandrescu George Sorin i s-au adus la cunoștință acuzațiile în conformitate cu prevederile art. 6 alin. 3 Cod de procedură penală.

La data de 30 mai 2013, procurorii au dispus reținerea inculpatului Alexandrescu George Sorin pe un termen de 24 de ore, urmând a fi prezentat instanței competente cu propunere de arestare preventivă pentru 29 de zile
” potrivit procurorilor DNA.

Vezi AICI comunicatul emis de DNA.

Avocatul Gheorghiţă Mateuţ a declarat că directorul general al Antena TV Group ar urma să fie dus, vineri, la instanţă, cu propunere de arestare preventivă.

La această oră, preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, Dumitru Dragomir, se află la sediul Direcţiei Naţionale Anticorupţie, pentru a da explicaţii în dosarul de şantaj în care a fost pus sub acuzare directorul Antena Group, Sorin Alexandrescu.

„Nu am făcut niciun contract comercial în nume personal, este vorba de un contract între două societăți la doi ani după licitarea drepturilor de televiziune. Am primit un telefon din partea lui Sorin Alexandrescu acum o lună, în care mi-a zis să intervin eu pe lângă cineva din RCS-RDS că dacă nu va da în vileag ceva care să mă atingă și pe mine. , mi-a cerut să intermediez o discuție cu RCS-RDS care le scosese de pe post nu știu ce televiziuni. Consider că pe mine nu m-a șantajat, mi-au cerut să le răspund la niște puncte la trustul Intact, pentru că dacă nu le dau în presă, eu le-am trimis în scris. Ei sunt niște elefanți, sunt în război de mult, mă și mir cum am căzut între ei”, a declarat Dumitru Dragomir pentru postul B1 TV.

Grupul de Investigaţii Politice a publicat, joi, documente care arată că RCS & RDS a finanțat cu 1,7 milioane de euro una dintre afacerile personale ale lui Dumitru Dragomir.

Audierile de la DNA sunt doar cireaşa de pe tort a scandalului dintre Antena Group şi compania de cablu şi satelit. Şicanele au pornit în urmă cu doi ani. Fie că a fost vorba de plângeri către Protecţia Consumatorilor, fie de şedinţe CNA sau procese aflate pe rolurile instanţelor, ambele părţi au susţinut de fiecare dată că au dreptate

Întregul scandal a pornit în mai 2011. După finalul ultimei etape din Liga 1, RCS & RDS a decis să scoată din grila de programe GSP Tv, canalul de sport al Intact Media. În schimb, compania de cablu a introdus pe acea frecvenţă postul DigiSport, cu acelaşi profil. Pe motiv că la vremea respectivă, canalul de sport al trustului Intact susţinea că contractul dintre cele două entităţi s-ar fi încheiat. Între trustul Intact şi grupul RCS&RDS existau însă mai multe litigii.

Antena TV Group SA s-a adresat prima dată instanţei. A cerut insolvenţa companiei de telecomunicaţii RCS&RDS, într-un dosar înregistrat la Secţia Comercială a Tribunalul Bucureşti.

Aşa au început campaniile de "sensibilizare" a telespectatorilor. În replică, a urmat alt proces. De această dată, compania RCS&RDS cerea daune morale şi materiale în valoare de 100 de miloane de euro de la Antena TV Group, care operează licenţele TV ale Antena1, Antena2 şi Euforia, pentru "gravele prejudicii materiale şi morale produse în urma campaniei media prin care posturile audiovizuale şi celelalte canale media ale Grupului Intact Media au denigrat, au afectat reputaţia şi imaginea publică a societăţii RCS&RDS SA".

Scandalul nu s-a oprit aici. În primavara anului trecut, RCS&RDS a decis să scoată posturile Intact din grila de satelit Digi. A invocat faptul că Intact a cerut şapte milioane de euro pentru retransmisia acestor posturi, sumă pe care RCS a considerat-o prea mare. Contractul ar fi fost pe o perioadă de 5 ani. La un simplu calcul, suma totală s-ar fi ridicat la 35 de milioane de euro.

Totul a fost presărat cu plângeri către protecţia Consumatorilor şi sedinţe CNA, în cadrul cărora ambele părţi implicate au încercat să convingă că au dreptate. Scandalul a culminat cu punerea sub acuzaţie a directorului general al ANTENA TV GROUP, Sorin Alexandrescu pentru şantaj.

Sorin Alexandrescu, reținut pentru 24 de ore pentru acuzația de șantaj
Embed:




Citeşte mai multe despre:   sorin alexandrescu,   santaj,   DNA
 
Loading...