Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment Drept la replică din partea Kaufland România: "Vă asigurăm că ținem la calitatea produselor comercializate în magazinele noastre și ne dorim să oferim clienților noștri o experiență cât mai plăcută la cumpărături"

Drept la replică din partea Kaufland România: "Vă asigurăm că ținem la calitatea produselor comercializate în magazinele noastre și ne dorim să oferim clienților noștri o experiență cât mai plăcută la cumpărături"

Un articol de: - 28 Iun 2016, 20:21
foto: giurgiuveanul.ro Eveniment

Urmare a articolului intitulat "Atenţie! Un bărbat a cumpărat dintr-un supermarket din Constanța pepene umflat cu pesticide" publicat pe site-ul www.b1.ro, în cursul acestei zile, 28.06.2015, ora 14:11, compania Kaufland România SCS vă transmite următoarele solicitări:

Publicarea dreptului la replică

"Articolul sus menționat este redactat într-o manieră tendențioasă, inducând publicului faptul că pepenii vânduți de societatea Kaufland România ar fi viciați, fiind injectați, devenind improprii pentru consum și chiar periculoși.

Acest incident publicat pe site-ul B1 și difuzat în cadrul emisiunii de Știri B1 TV nu are la bază nicio sursă credibilă, ci doar o simplă postare, neverificată pentru veridicitate, a unui utilizator de Facebook, care, potrivit propriului profil, susține că locuiește în Bogota, Columbia.

Acest utilizator nu a pus la dispoziție niciun bon san alt act, care să dovedească faptul că pepenele a fost cumpărat din Kaufland, în condițiile în care, la ora actuală, pepenii se vând, grație sezonului de vârf, la aproape orice colț de stradă.

De asemenea, nu există niciun fel de informație sau buletin de analize care să ateste că pepenele referit în postare ar fi injectat cu pesticide.    

În ceea ce priveşte utilizatorul Facebook, în ciuda eforturilor noastre de a-i contacta şi de a lămuri situația, nu a răspuns la niciunul dintre mesajele noastre.

Separat, compania noastră a demarat propriile investigaț¡ii pe toate loturile de pepeni aflate în depozitele noastre, nefiind constatată, până în prezent, nicio abatere de la standardele de calitate și siguranță alimentară. Vă asigurăm că ținem la calitatea produselor comercializate în magazinele noastre și ne dorim să oferim clienților noștri o experiență cât mai plăcută la cumpărături. În plus, clienț¡ii sunt rugați să se adreseze imediat Biroului de Informații pentru clarificarea situației sau să apeleze gratuit numărul de telefon  0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 - 18.00.”

Mai mult, ca urmare a articolului apărut în presă, DSV  Constața a efectuat, astăzi, în magazinul Kaufland Năvodari un control având ca obiect calitatea pepenilor verzi  comercializați, raportul de inspecț¡e încheiat menționând expres faptul că sesizarea din presă nu se confirmă, pepenii verificați aleator neprezentând niciun fel de modificări organoleptice.

Având în vedere cele de mai sus, în temeiul art. 49 și următoarele din Decizia CNA nr. 202/2011 privind Codul Audiovizualului, solicităm ca știrea din data de 28.06.2016, ora 13:44, difuzată în cadrul emisiunii Știrile B1 să fie îndepărtată și să ni se publice dreptul la replică  menționat mai sus.

În baza art. 2.7 din Codul deontologic al jurnalistului, vă solicităm îndepărtarea cu promptitudine a articolului sus menționat din orice publicație online sau presă scrisă, precum și publicarea dreptului la replică sus menționat.

Citeşte mai multe despre:   Constanta
 
 
 
Loading...