Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment Campania #FĂRĂCOLOANEOFICIALE. Purtător de cuvânt CNAIR: Sunt presiuni să dăm bani firmelor care nu respectă contractele. Problemele la Lugoj-Deva au apărut încă din 2013 (VIDEO)

Campania #FĂRĂCOLOANEOFICIALE. Purtător de cuvânt CNAIR: Sunt presiuni să dăm bani firmelor care nu respectă contractele. Problemele la Lugoj-Deva au apărut încă din 2013 (VIDEO)

Un articol de: - 11 Apr 2018, 17:29
Eveniment

Lotul 1 al Autostrăzii Lugoj – Deva, construit de către italienii de la Tirrena Scavi, a început să se crape, conform unor imagini de săptămâna trecută. În plus a apărut şi o alunecare de teren pe drumul de legătura spre Lugoj (A6), la km 5,500.

Purtătorul de cuvânt al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Alin Șerbănescu, a declarat miercuri, într-o intervenție telefonică în cadrul emisiunii ”Talk B1” că astfel de probleme au apărut încă din 2103, și a dat de înțeles că există presiuni pentru încheierea de contracte cu firme care ulterior nu respectă clauzele. 

”Au apărut fisuri pe Lugoj-Deva, lotul 1, a apărut și o alunecare de teren pe A6, acel drum care leagă A1 de orașul Lugoj. Aceste deteriorări au tot apărut în ultimii ani încă de la deschiderea, în 2013, a tronsoanelor respective de autostradă. Am vorbit cu constructorul, a spus că va repara, va lua măsuri. Problema este că noi, anul trecut, am refuzat să facem recepția finală a lucrărilor, tocmai din cauza acestor degradări care tot apar constant după deschiderea circulației pe acele tronsoane. Sperăm, de data asta să termine definitiv acele lucrări și să nu mai avem surprize neplăcute pentru că nu mi se pare normal ca o autostradă să se tot crape, să tot alunece să avem mereu de cârpit la ea”, a declarat Șerbănescu. 

”Cu licitațiile astea e ca atunci când îți iei nevastă. (...) În momentul în care aceste firme vin la licitație, vin cu un palmares impresionant. Deci, practic, nu poți să știi dinainte că acea firmă nu va respecta contractul. 

În 2011, când s-a semnat acest contract, Tirrena Scavi era una din firmele considerate foarte profesioniste și foarte bune. Contractul e din 2011, noi suntem în 2018 și constatăm că avem probleme. Din momentul în care constatăm că avem probleme, vom da certificare negative și vor avea probeleme în a mai participa la licitații acele firme care nu desfășoară conform contractului. Dar eu nu pot să mă antepronunț din 2011 să zic că știu că în 2018 voi constata că această firmă nu este performantă pentru că după aia sunt dat în judecată pentru discriminare. 

Văd că există anumite zone din piață și din societatea civilă care spun «acceptați-i așa cum sunt că sunt cei mai buni, dați-le banii, nu-i mai hărțuiți. Uitați-vă la articolele unor asociații care spun că noi suntem niște oameni răi și nu vrem să deschidem. Sunt presiuni mediatice”, a mai declarat purtătorul de cuvânt al CNAIR

Video will appear shortly. Please disable your ad blocker if you have one.

Citeşte mai multe despre:   CNAIR,   Alin Serbanescu