Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment Firma Teamnet, fondată de Sebastian Ghiță, a primit, în urma unei licitații, două contracte pentru mentenanța sistemului IT al cardului de sănătate și a platformei IT a asigurărilor de sănătate

Firma Teamnet, fondată de Sebastian Ghiță, a primit, în urma unei licitații, două contracte pentru mentenanța sistemului IT al cardului de sănătate și a platformei IT a asigurărilor de sănătate

Un articol de: -
Eveniment

Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS) a anunțat joi că firma Teamnet International, fondată de Sebastian Ghiță, a câștigat prin licitație două contracte în valoare de peste 5 milioane de euro pentru mentenanța sistemului IT al cardului de sănătate și a platformei IT a asigurărilor de sănătate, informează HotNews.ro, citând un comunicat la CNAS.

Contractele vor acoperi o perioadă de trei ani și vor fi semnate după 11 iulie, data la care se va încheia perioada de contestare a procedurii.

CNAS a finalizat analiza ofertelor de mentenanță și suport tehnic depuse pentru sistemul informatic al Cardului Național de Asigurări de Sănătate (CEAS) și pentru Platforma Informatică a Asigurărilor de Sănătate (PIAS) și a decis că, pentru ambele contracte, câștigatoare sunt ofertele depuse de SC Team Net International SA.  Desemnarea câștigatorului s-a făcut în urma aplicării criteriului de atribuire 'prețul cel mai scăzut', în condițiile în care toate ofertele depuse au fost considerate admisibile, conform cerințelor din caietul de sarcini respectiv”, se arată în comunicatul citat.

Pentru mentenanța CEAS, oferta câștigatoare este de 14,8 milioane lei fără TVA (față de o valoare maximă estimată de 18,8 milioane lei fără TVA), iar pentru mentenanță PIAS, oferta câștigătoare este de 7,5 milioane lei fără TVA (față de o valoare maxima estimată de 8,4 milioane lei fără TVA). 

Cele două contracte vor avea ca obiect furnizarea serviciilor de help-desk, mentenanță și suport tehnic aferente componentei aplicative a sistemului informatic CEAS, respectiv furnizarea serviciilor de administrare, suport tehnic și mentenanță hardware pentru platforma PIAS. 

Reprezentanții CNAS au motivat în repetatate rânduri că desele probleme de la sistemul IT apar pentru că de la sfârșitul anului trecut nicio firma de IT nu mai asigură mententanța "sistemului cardului electronic de sănătate", în condițiile în care contractele expirasera, și Casa nu a primit nicio ofertă în cadrul unei licitații demarate în vara anului trecut pentru reînnoirea acestor contracte.

Citeşte mai multe despre:   CNAS,   Sebastian Ghita,   card de sanatate
 
 
 
Loading...