Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment Noul proprietar al PRO TV a angajat o firmă de PR pentru a promova regimul comunist din China în Cehia. Miliardarul Petr Kellner este considerat cel mai bogat om din țara sa

Noul proprietar al PRO TV a angajat o firmă de PR pentru a promova regimul comunist din China în Cehia. Miliardarul Petr Kellner este considerat cel mai bogat om din țara sa

Un articol de: Vladimir Ionescu - 12 Dec 2019, 22:00
Foto: Protv Eveniment

Una dintre firmele deținute de miliardarul ceh Petr Kellner, noul proprietar al PRO TV, a angajat o companie de PR, pentru a promova regimul comunist din China în societatea cehă, transmite Aktuálně.cz, potrivit G4Media.ro.

Pentru a reuși acest lucru, susține media cehă, compania de PR a creat o rețea de experți, jurnaliști și actori politici. Cu toate acestea, mulți dintre cei implicați nu știu cu exactitate în ce s-au băgat.

Concret, firma de PR promova o imagine pozitivă pentru regimul comunist din China, în loc să îmbunătățească imaginea lui Petr Kellner. Printre cei implicați, există oameni care au lucrat aproape 2.000 de ore pentru a lupta cu criticii Beijingului.

Afacerile lui Kellner au interes în China pentru că firma sa oferă credite non-bancare în această țară comunistă, mai arată Aktuálně.cz.

Compania Central European Media Enterprises (CME), care deține, printre altele, Pro TV în România, a anunțat că va fi cumpărată de către „un afiliat” al PPF, grupul deținut de miliardarul ceh Petr Kellner. Tranzacția este evaluată la circa 2,1 miliarde de dolari și va fi finalizată la mijlocul anului viitor. (Detalii AICI)

Câtă vreme Pro TV va produce în continuare profit, este foarte probabil ca nimeni să nu încerce să-i denatureze politica editorială pro-occidentală, explica, în 28 octombrie, în direct pe B1 TV, Petrișor Obae, redactor-șef la Pagina de Media, în contextul în care postul de televiziune a fost cumpărat de miliardarul ceh Petr Kellner. (Detalii AICI)
 

Citeşte mai multe despre:   Petr Kellner,   China
 
Loading...