Noul șef TAROM instalat de Cuc își parchează mașina pe locul persoanelor cu handicap de la Otopeni. Valentin Gvinda, pensionar angajat fără concurs, a avut licența de instructor suspendată pentru fraudă (FOTO)

Noul șef TAROM instalat de Cuc își parchează mașina pe locul persoanelor cu handicap de la Otopeni. Valentin Gvinda, pensionar angajat fără concurs, a avut licența de instructor suspendată pentru fraudă (FOTO)

Valentin Gvinda, noul șef TAROM, își parchează mașina pe locul destinat persoanelor cu handicap de la Aeroportul Otopeni, susține Ziuanews.ro, care a publicat o fotografie în acest sens.

Actualul director general a fost instalat de către Răzvan Cuc la șefia TAROM în locul Mădălinei Mezei, care l-a acuzat pe ministrul interimar al Transporturilor că i-a cerut să oprească la sol avioanele în ziua moțiunii de cenzură, pentru a împiedica mai mulți parlamentari să voteze demersul opoziției împotriva Vioricăi Dăncilă și a guvernului său. (Detalii AICI)

Ziuanews susține, așadar, că Valentin Gvinda profită de noua sa poziție pentru a-și parca mașina pe locul destinat persoanelor cu handicap din cadrul Aeroportului Otopeni.
Aceeași publicație notează că noul șef TAROM a avut licența de instructor de zbor suspendată timp de trei ani pentru fraudă, între 2013 și 2016, fiind angajat direct de companie, fără concurs, din postura de pensionar, în anul 2017.

Concret, Valentin Gvinda venea în TAROM în 2017, la un an după ce își recupera licența de instructor de zbor pierdută pentru fals în acte. Mai exact, el a a afirmat în mod mincinos că a examinat un pilot la Paris, deși acesta se afla în Indonezia. Totuși, Gvinda a întâmpinat probleme pentru că pilotul în cauză, Sorin Oprea, era destul de cunoscut în sector, fiind „comandant instructor examinator cu foarte mare experiență, fost șef de detașament ATR, dar care de mulţi ani locuiește și zboară în Indonezia pe alt tip de licențiere”, spune o sursă din TAROM pentru ziuanews.ro.

El a zburat cea mai mare parte a carierei în aviația utilitară și apoi a fost angajat al Autorității Aeronautică Civilă Română (AACA). Povestea falsului este cunoscută de mai mulți oameni din aviația românească. Gvinda a fost angajat în companie în 2017 fără un interviu sau concurs direct pe funcția de comandant detașament ATR și pilot examinator – cea mai înaltă funcție în cadrul detașamentului ATR, scrie ziuanews.ro.

Tags:
Urmăriți B1TV.ro și pe