Acasa Ştiri Eveniment O nouă specie de dinozaur a fost descoperită în Chile

O nouă specie de dinozaur a fost descoperită în Chile

Un articol de: - 18 Mar 2011, 18:23
Foto: scienceray.com Eveniment

Revista Academiei de Științe braziliene a arătat, joi, o nouă descoperire, respectiv paleontologii au prezentat specia de dinozaur erbivor numită "Atacamatitan", informează site-ul Scinerary.

În urmă cu aproximativ o sută de milioane de ani, mai exact în cretacic, o mare parte din Chile era acoperită de specii vegetale, cu care se hrănea acest dinozaur care măsura o lungime de opt metri și cântărea circa cinci tone.

Coada și gâtul dinozaurului erau foarte lungi și se hrănea cu fructe și frunze ale copacilor înalți.

Ceea ce se distingea la această specie de dinozaur era finețea membrelor inferioare, un rezultat al habitatului și al alimentației sale.

Unul din membri echipei care au prezentat descoperirea, David Rubilar a declarat că "Atacamatitan" nu este nici cel mai mare dinozaur, dar nici cel mai mic și cu siguranță nou specie va ajuta la cunoașterea dinozaurilor din America de Sud.

Citeşte mai multe despre:   descoperire,   chile