Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment Povestea fără sfârșit a podului feroviar de la Grădiștea, distrus de inundații în 2005: Licitația pentru reconstrucția sa, anulată pentru că niciun constructor nu s-a înscris (DOCUMENT, VIDEO)

Povestea fără sfârșit a podului feroviar de la Grădiștea, distrus de inundații în 2005: Licitația pentru reconstrucția sa, anulată pentru că niciun constructor nu s-a înscris (DOCUMENT, VIDEO)

Un articol de: Redacția B1.ro - 18 Oct 2019, 15:06
Foto: Digi24 Eveniment

Situația podului feroviar de la Grădiștea, distrus de inundații în 2005, a fost discutată, vineri, în cadrul emisiunii „Drumurile noastre”, de pe B1 TV. Linia ferată București-Giurgiu, singura care face legătura feroviară cu Bulgaria, nu este folosită de 14 ani din cauza prăbușirii acestui pod. 

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a promis că va reconstrui acest pod și a fost lansată inclusiv o licitație în acest sens. 

Jurnalistul Ștefan Etveș a prezentat în cadrul emisiunii de vineri un document referitor la decizia de anulare a procedurii de licitație pentru că niciun constructor nu s-a prezentat. 

Este vorba despre o licitație de 100 de milioane de euro. 

Decizia de anulare a fosat dată în 15 octombrie și a fost semnată de directorul general al CFR SA, Marius Marian Chiper.

Video will appear shortly. Please disable your ad blocker if you have one.

Citeşte mai multe despre:   Gradistea,   Bucuresti,   Giurgiu
 
Loading...