Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment Scandalul continuă la Realitatea TV: Vîntu vrea să îl schimbe pe Ghiță pentru "tentativa de sabotare" a postului

Scandalul continuă la Realitatea TV: Vîntu vrea să îl schimbe pe Ghiță pentru "tentativa de sabotare" a postului

Un articol de: - 31 Mar 2011, 17:50
Foto: realitatea.net Eveniment

Contractul de management încheiat între Consiliul de Administrație al Realitatea Media S.A. și compania Asesoft, deținută de Sebastian Ghiță, urmează să fie pus în discuție peste câteva zile. Conform unui comunicat intern, citat iniţial de Evenimentul Zilei, ședința urmează să aibă loc pe 5 aprilie.

La întrunirea respectivă, CA al Realitatea Media urmează să analizeze denunţarea contractului încheiat cu Asesoft, din cauza mai multor exemple "care conturează o tentativă sabotare" a televiziunii şi care au "pus în pericol însăşi emisia postului".

Citeşte AICI comunicatul integral al Consiliului de Administraţie

"Consiliul de Administraţie al Realitatea Media este convocat pentru a pune în discuţie contractul de management încheiat cu compania Asesoft. Este o analiză care se impune din mai multe motive. Recent, directorul general al Realitatea Media (Sorin Enache, n.r.) a formulat plângere penală ca urmare a folosirii unor documente falsificate pentru încheierea contractului de închiriere de spațiu dintre Asesoft și compania de stat Coresi.", se arată în comunicatul CA.

Vezi AICI plângerea înaintată de Sorin Enache

"O serie de alte decizii manageriale au pus în pericol existența unor unități de business din grup. Sub managementul asigurat de Asesoft, s-au înregistrat întârzieri de plată ale unor datorii, inclusiv către bugetul de stat, fapt care a condus la blocarea conturilor Realitatea Media. Sunt câteva exemple care conturează o tentativă sabotare a companiei Realitatea Media.", se mai arată în comunicat.

Implicare agresivă în grila de programe


Membrii Consiliului vor discuta, totodată, despre "implicarea agresivă a Asesoft, prin domnul Sebastian Ghiţă, în strategia editorială şi în grila de programe a postului de televiziune, fapt care a pus în pericol însăși emisia postului".

Vezi AICI reacţia lui Sebastian Ghiţă

"Decizia de a elimina brutal din grila de programe emisiunea ORA DE FOC a încălcat toate regulile industriei TV și a produs televiziunii prejudicii care nu pot fi, încă, evaluate pe de-a-ntregul. Aceeaşi implicare agresivă a alterat profund întreg conţinutul programelor Realitatea TV. În ultimele luni, s-a înregistrat o abatere gravă de la strategia editorială tradițională a Realitatea TV prin tabloidizarea excesivă. Unul dintre cele mai serioase exemple este desfășurarea concursurilor "Cine e regina?" și "De ce trebuie să plece Emil Boc?" - concursuri cu premii în bani menite să atragă audiență facilă și care, mai grav, contravin normelor jurnalisticii.", se arată în documentul citat, unde se mai precizează că "organizarea celor două concursuri nu a respectat nici normele CNA, istitutuţie care a sancţionat sever Realitatea TV pentru aceste derapaje".

Directorul editorial şi redactorul-şef, concediaţi

În urma acestor abateri, s-a decis schimbarea din funcții a directorului editorial Cătălin Popa şi a redactorului-şef al Departamentului de Ştiri, Mădălina Dulamă.

"În consecinţă, Consiliul de Administraţie a fost convocat pe data de 5 aprilie pentru a analiza execuția contractului de management de către compania Asesoft, reprezentată de domnul Sebastian Ghiță, în încercarea de a-l determina pe acesta să respecte clauzele contractului și, în caz de nereușită, denunțarea acestui contract.", mai anunţă CA al Realitatea Media.

În urmă cu câteva zile, pe 27 martie, un scandal de proporții a izbucnit la sediul postului de televiziune Realitatea TV. Sorin Ovidiu Vîntu ar fi venit atunci însoţit de agenţi de pază pentru a-l evacua din Casa Presei pe managerul Sebastian Ghiță. Întregul incident a avut loc exact în momentul în care pe post erau dezbătute telegramele WikiLeaks despre România, documente în care apare şi numele lui Sorin Ovidiu Vîntu.

Citeşte mai multe despre:   Sebastian Ghita,   Realitatea TV,   schimbare,   scandal
 
 
 
Loading...