Acasa Ştiri Eveniment Studiu NASA despre schimbările climatice, finanţat cu 18 milioane de dolari

Studiu NASA despre schimbările climatice, finanţat cu 18 milioane de dolari

Un grup de agenţii federale, organizaţii, universităţi şi institute de cercetare din Statele Unite, printre care şi NASA, vor începe o colaborare pentru a studia mai bine clima Pământului şi schimbările prin care trece, informează Green Report.

Instituţiile se vor implica în peste 15 proiecte de cercetare comune, care vor fi finanţate cu 18 milioane de dolari.

Colaborarea urmăreşte să realizeze un studiu exhaustiv al planetei şi al ciclurilor sale, a habitatelor, ecosistemelor şi biodiversităţii.

Specialiştii speră ca la finalul studiului să poată lua deciziile potrivite în vederea protejării speciilor pe cale de dispariţie.

Oamenii de ştiinţă cred că vor reuşi să ţină sub control mai bine fenomenul de încălzire globală cu ajutorul acestui studiu.

Printre participanţii la acest studiu se numără şi instituţii de elită precum NASA, US Geological Survey (USGS), Serviciul american de Parcuri şi Institutul Smithsonian.

Potrivit cercetătorilor, rezultatele obţinute din studiul climatic şi biologic vor oferi o privire de ansamblu asupra planetei.
Citeşte mai multe despre:   studiu,   Pamant,   terra,   NASA