Acasa Ştiri Eveniment STUDIU ȘTIINȚIFIC: Există diferențe genetice între bărbații homosexuali și heterosexuali

Un articol de: - 09 Dec 2017, 19:51
Eveniment

Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Illinois demonstrează că există diferențe genetice între bărbații homosexuali și heterosexuali.

Concluzia vine să consolideze teoria potrivit căreia preferințele sexuale sunt moștenite și nu alese, scrie RT.

Cercetătorii de la Universitatea North Shore din Illinois au comparat genomul de la 1.077 de homosexuali si 1.231 de heterosexuali din Europa. Rezultatul a arătat că există diferențe când vine vorba de două gene.

„Pentru că sexualitatea este o parte esențială a vieții umane – pentru indivizi și pentru societate – este important să înțelegem dezvoltarea și exprimarea orientării sexuale umane”, a spus autorul studiului dr. Alan Sanders.

Totuși, autorii studiului spun că nu toți bărbații care au variantele „gay” ale genelor vor ajunge homosexuali. „Este posibil să fie mai multe gene implicate, fiecare cu un efect destul de scăzut”, a declarat Sanders. „Vor exista bărbați care au forma de genă care crește șansa de a fi homosexual, dar ei nu vor fi gay”.

În raportul lor, oamenii de știință au avertizat că descoperirile lor sunt „cele mai bine descrise ca fiind speculative”, deși pot deschide calea unor studii mai concludente.

Citeşte mai multe despre:   gay