Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Eveniment TOPUL ALIMENTELOR recomandate pentru a fi mâncate la BIROU: Cât de sănătoase sunt gustările dintre mese?

TOPUL ALIMENTELOR recomandate pentru a fi mâncate la BIROU: Cât de sănătoase sunt gustările dintre mese?

Un articol de: - 02 Noi 2016, 12:07
TOPUL ALIMENTELOR recomandate pentru a fi mâncate la BIROU: Cât de sănătoase sunt gustările dintre mese? foto:infomoldova.net Eveniment

Alimentația, un simplu obicei indispensabil omului, a ajuns să fie un subiect destul de controversat în zilele noastre.

Tot mai mulți medici nutriționiști ne recomandă să adoptăm un stil de viață sănătos, să facem mișcare, dar și să excludem gustările dintre mese, deoarece aportul zilnic de calorii poate să scape foarte ușor de sub control. Mai ales că gustările zilnice au ajuns să fie tot mai nesănătoase, având la îndemână o gamă variată de produse din comerț, în special fast food.

Cheia unui stil de viață sănătos este echilibrul alimentar, mișcare zilnică și lipsa nopților pierdute.VESTE NEAȘTEPTATĂ în TELEVIZIUNEA DIN ROMÂNIA! CELEBRA PREZENTATOARE TV A FOST ÎNLOCUITĂ DEFINITV! CINE VA PREZENTA EMISIUNEA ÎN LOCUL EI

Când te afli la birou este foarte important să te oprești din ronțăit și să ții cont de faptul că alimentele consumate între mese ar trebui să îți furnizeze proteine, fibre și vitamine, care să reducă aportul caloric și totodată să te ajute să îți stăpânești senzația de foame.

 

Alimentele sănătoase între mese ajută să îți stabilizezi glicemia în sânge, în special în momentele cheie ale zilei, atunci când simți că nivelul energetic scade considerabil.

Conform publicației Huffington Post, iată câteva variante de snack-uri sănătoase pentru a te alimenta sănătos:

Fructele și legumele, sunt ideale pentru micile gustări de la birou, sărace în grăsimi și calorii, bogate în vitamine.

Legumele crude. Deși pare un pic ciudat să apari la birou cu legumele neprocesate, află că este un obicei extrem de sănătos pentru organismul tau. Țelina, ardeiul verde sau roșu, morcovul, castraveții, conțin minerale, antioxidanți, acizi grași omega-3, te ajută la apariția senzației de sațietate și accelerează rata metabolică. Poți să ți le faci rondele dimineața, și să le ții pe birou pentru momentele în care simți nevoia să ronțai ceva.

Sucul din legume proaspete. Dacă ai la îndemână un blender poți să faci un amestec dimineața din legume la care să adaugi lămâie sau ghimbir, și astfel ai o sursă sațioasă de sanatate la pahar, chiar la tine la birou.

Iaurtul. Este o sursă importantă de proteine, necesară pentru refacerea rezervelor de energie ale organismului, un furnizor excelent de calciu și bacterii probiotice, care să îți ajute sistemul digestiv să funcționeze în condiții optime. Poți să îl consumi simplu sau în diverse combinații cu fructe proaspete, oleginoase (migdale, fistic, nuci, alune), cereale integrale sau semințe (in, chia,susan).

Aprovizonează sertarul tău de la birou numai cu gustări sănătoase, încă de la începutul săptămânii, cu fructe proaspete, sau orice alte alimente care nu se alterează ușor, o pungă de fructe uscate, sau un mix de semințe și nuci(de preferat , neprăjite, nesărate).

Citeşte mai multe despre:   sanatate,   fructe,   legume