Acasa Ştiri Externe ANUNȚ INCREDIBIL: NASA a descoperit 10 planete noi asemănătoare Pământului

ANUNȚ INCREDIBIL: NASA a descoperit 10 planete noi asemănătoare Pământului

Un articol de: - 20 Iun 2017, 12:24
ANUNȚ INCREDIBIL: NASA a descoperit 10 planete noi asemănătoare Pământului Foto: nasa.tumblr.com Externe

NASA a anunțat luni că a descoperit cu ajutorul telescopului Kepler 219 planete noi în constelația Cygnus din galaxia Calea Lactee, 10 dintre acestea cu o dimensiune apropiată de cea a Pământului și condiții ce întrunesc condițiile apei lichide, potrivit Știrile Pro TV.

Dintre cele 219 planete descoperite, doar 10 prezintă lumi, stâncoase, terestre, ce orbitează în jurul stelelor la o distanță suficient de mare pentru a fi locuite. Acest criteriu este considerat ca fiind distanța la care apa în forma lichidă poate fi prezentă pe suprafața unei planete stâncoase.

Deoarece apa este unul dintr elementele esențiale vieții, multe dintre cele 10 corpuri cerești au nuclee stâncoase, învelite de o atmosferă groasă de hidrogen și heliu, unele considerate lumi oceanice.

Telescopul Kepler a adunat informații despre existența mai multor luni mici.

Planetele au fost numite Super-Pământuri sau Mini-Neptunuri deoarece acestea sunt de 1,5 ori mai mari decât Pământul, și doar puțin mai mici decât Neptun