Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Externe Dezinformările de la RTV, subiect în presa americană. Washington Post scrie despre televiziunea „pro-guvernamentală” de la București (FOTO)

Dezinformările de la RTV, subiect în presa americană. Washington Post scrie despre televiziunea „pro-guvernamentală” de la București (FOTO)

Un articol de: - 22 Feb 2017, 14:42
Dezinformările de la RTV, subiect în presa americană. Washington Post scrie despre televiziunea „pro-guvernamentală” de la București (FOTO) Foto: Washington Post Externe

Protestele de la București au trecut granițele țării, iar dezinformările televiziunii România TV cu privire la manifestațiile din Piața Victoriei au ajuns chiar și în presa americană. Washington Post menționează postul de televiziune “pro-guvernamental” pentru știrea cu protestatarii care ar fi încasat 30 de lei pentru că și-au adus câinii la demonstrație.

De asemenea, jurnaliștii americani scriu despre câteva dintre pancartele care au fost văzute în fața sediului Guvernului: “We don’t beLiviu”, “EU, we don’t want to Liviu” sau parodierea unor dialoguri din Star Trek: “Captain, I have scanned the building and there is no sign of intelligent life.”

Citeşte mai multe despre:   proteste,   Romania TV