Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Externe Dogan Media ajunge pe mâna lui Erdogan: Cea mai influentă rețea TV din Turcia, care deține și Kanal D România, ar fi fost vândută către un grup pro-guvernamental

Dogan Media ajunge pe mâna lui Erdogan: Cea mai influentă rețea TV din Turcia, care deține și Kanal D România, ar fi fost vândută către un grup pro-guvernamental

Un articol de: - 21 Mar 2018, 19:37
Externe

Grupul media Dogan, una dintre puținele instituții de presă independente din Turcia, ar fi fost vândut miercuri unei corporații pro-guvernamentale, potrivit unor surse citate de Middle East Eye.

Primele informații arată că s-a ajuns la un acord potrivit căruia grupul Dogan va trasfera toate instituțiile sale media către Demirören Media Group. 

Tranzacția s-ar ridica la 1,2 miliarde de dolari și ar include principalele publicații ale grupului Dogan, Hurriyet, Fanatik, Posta și Hurriyet Daily News, precum și posturile de televiziune CNN-Turk și Kanal D. 

Middle East Eye precizează că a confirmat această informație din două surse din cadrul conducerii Dogan Media Group, care au precizat și că un anunț în acest sens ar urma să fie făcut miercuri seară. 

Grupul Dogan a intrat în industria media în anul 1979, ajungând ca în anii 90 și la începutul anilor 2000 să controleze 60% din presa din Turcia

Dacă aceste informații vor fi confirmate oficial, această tranzacție va marca o nouă eră în presa turcească, din care vor lipsi instituțiile media independente sau critice față de regimul lui Recep Tayyip Erdogan.
 

Citeşte mai multe despre:   Dogan,   Turcia,   Erdogan
 
 
 
Loading...