Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Externe Partidul lui MERKEL, intervenție de ULTIMĂ ORĂ în scandalul FACEBOOK! „A atins o ANVERGURĂ CRITICĂ”

Partidul lui MERKEL, intervenție de ULTIMĂ ORĂ în scandalul FACEBOOK! „A atins o ANVERGURĂ CRITICĂ”

Un articol de: - 23 Apr 2018, 17:52
Partidul lui MERKEL, intervenție de ULTIMĂ ORĂ în scandalul FACEBOOK!  „A atins o ANVERGURĂ CRITICĂ” Externe

 Reţeaua de socializare online Facebook este în situaţie de monopol, şi-au exprimat luni regretul responsabili din partidul cancelarului federal german, Angela Merkel, îndemnând la reducerea acestei dominaţii devenite „critice”, informează AFP.

Facebook a atins o anvergură critică ce face concurenţa imposibilă”, a declarat Thomas Jarzombek, însărcinat cu domeniul digital din cadrul grupului parlamentar al Uniunii Creştin-Democrate (CDU), pentru cotidianul Bild, potrivit agerpres.ro.

Oficiali ai CDU consideră că un număr tot mai mare de persoane nu au altă opţiune decât să se ralieze uneia sau alteia dintre aplicaţiile ce aparţin companiei, pentru a comunica în interes personal sau profesional.

Thomas Heilmann, un alt oficial creştin-democrat, invocă exemplul unor clase întregi de elevi obligate să se înscrie pe Whatsapp, mesagerie ce aparţine Facebook, pentru a comunica.

Jarzombek sugerează ca cei care nu sunt membri ai Facebook să poată comunica şi discuta cu membri ai acestei reţele sociale în acelaşi mod în care clienţii a doi operatori de telefonie concurenţi pot să discute sau comunice. Chiar dacă el nu a detaliat proiectele concrete ale CDU în această direcţie, declaraţiile sale se înscriu în eforturile angajate de luni de zile în Germania pentru ca Facebook să-şi revizuiască modul de funcţionare în aşa fel încât datele utilizatorilor să fie mai bine protejate, numărul postărilor ghidate de ură că fie redus, iar transparenţa reţelei sociale să fie crescută.

Agenţia anti-cartel a Germaniei a anunţat deja în martie că anchetează asupra suspiciunilor privind „poziţia dominantă” a companiei. Ea acuză gigantul american că adună de pe reţea o treime din informaţiile despre utilizatori fără ştirea lor, pentru a câştiga profituri din încasările publicitare.

Citeşte mai multe despre:   Facebook,   Angela Merkel