Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Externe Ungaria: Unul dintre cele două ziare de opoziţie îşi încetează apariţia, după victoria zdrobitoare a lui Viktor Orban

Ungaria: Unul dintre cele două ziare de opoziţie îşi încetează apariţia, după victoria zdrobitoare a lui Viktor Orban

Un articol de: B1.ro - 10 Apr 2018, 14:23
Externe

Unul dintre cele două ziare de opoziţie din Ungaria care este difuzat zilnic își încetează apariția, după ce formațiunea lui Viktor Orban a câștigat detașat alegerile legislative. Magyar Nemzet a apărut prima dată acum 80 de ani, notează  Index.hu.

Magyar Nemzet este deţinut de Lajos Simicska, fost aliat al prim-ministrului Viktor Orban, acum unul dintre cei mai vocali oponenți ai acestuia.

Lajos Simicska va închide şi postul de radio Lanchid Radio, iar televiziunea Hir TV, deţinută de acelaşi grup, va suferi modificări.

Citeşte mai multe despre:   Ungaria,   Viktor Orban