Știm că timpul tău e prețios, așa că nu te vom deranja cu știri care nu sunt știri.
Abonează-te la notificările B1.ro și vei primi o selecție riguroasă a celor mai importante știri ale zilei.
Nu, multumesc Accept
Acasa Ştiri Fapt divers Care sunt alimentele pe care nutriționiștii nu le recomandă niciodată

Care sunt alimentele pe care nutriționiștii nu le recomandă niciodată

Un articol de: Raluca Tindeche - 07 Sep 2020, 22:01
Care sunt alimentele pe care nutriționiștii nu le recomandă niciodată Foto: Pixabay.com Fapt divers
Vrei să știi ce evită experții? Aceștia au făcut o listă  cu alimente, produse prelucrate, ingrediente și substanțe chimice pe care nu le vor consuma niciodată. 
 
Îi sfătuiesc pe oameni cu privire la alimentația sănătoasă și încearcă să trăiască prin exemplu: toate acestea sunt motive întemeiate pentru a urma exemplul nutriționiștilor atunci când planificați o dietă sănătoasă. Aflați secretele celor mai înțelepți oameni cu privire la alimentație.

Îndulcitori artificiali

Foarte mulți oameni folosesc îndulcitori artificiali, însă nu știu cât de dăunători sunt pentru organism.  „Nu cred că există suficiente dovezi care să demonstreze că majoritatea îndulcitorilor artificiali sunt siguri pentru consumatori. Prefer să stau departe de ei și să mă răsfăț cu adevăratul lucru (zahărul) ocazional și cu atenție. În plus, există o mulțime de cercetări care arată cum consumul de băuturi dietetice poate duce contra-intuitiv la creșterea în greutate, ceea ce vă poate crește riscul de boli cronice, cum ar fi diabetul și bolile de inimă ", spune nutriționistul, Chelsey Amer. 
 
Popcorn

Cui nu îi place să se uite la un film seara și să mănâne popcorn?  „Odată am rupt o geantă de popcorn cu microunde nepopată și nu am mai mâncat de atunci! Există prea multe substanțe chimice artificiale utilizate în aromele din interiorul pungii cu microunde. Prefer să evit pe cât posibil produsele prelucrate excesiv ca acestea ”, explică Amer.
 

Cârnați


"Nu numai că hot-dog-urile sunt bogate în grăsimi și relativ sărace în proteine, care este combinația exactă pe care nu o doriți în carne, dar sunt în general pline de sodiu, de care niciunul dintre noi nu are nevoie mai mult", spune De Santis. "Cireasa de pe tort? Există un număr tot mai mare de dovezi care leagă consumul de carne procesată cu un risc crescut de cancer în tractul digestiv. ” Acestea sunt semnele clare că mâncați alimente nepotrivite. 

 

Brânză

Nutriționiștii spun că există modalități mai bune de a obține calciu. „Brânza este în general bogată în calorii, grăsimi saturate și sodiu, pe care trebuie să le reducem. Vă simțiți mai bine cu un lapte cu conținut scăzut de grăsimi, o alternativă de soia sau migdale sau iaurt îmbogățit cu vitamina D. Nu uitați că nucile, semințele, leguminoasele și verdele cu frunze întunecate conțin și calciu. "
 
Gogoșile

 „Gogoșele sunt făcute din făină albă rafinată, care ne poate crește glicemia.” Aceasta înseamnă că provoacă creșteri bruște ale zahărului din sânge. „Și sunt preparate în grăsimi care înfundă arterele și provoacă cancer și sunt acoperiți de zahăr. Nu vă vor umple, vă vor face mai foame și sunt plini cu aproape cele mai proaste ingrediente de acolo ".
 
 
Unt de arahide cu conținut redus de grăsimi
 
„Untul de arahide obișnuit și cu conținut redus de grăsimi conține aproximativ aceeași cantitate de calorii. Dar cele cu conținut redus de grăsimi conțin de obicei mai mult zahăr adăugat sau îndulcitori artificiali pentru a îmbunătăți gustul ”, spune Faletra. „Grăsimea care se găsește în untul de arahide este sănătoasă pentru corpul nostru, așa că rămâneți la unturile naturale de alune.'', spun specialiștii, potrivit thehealthy.com